loading...

کانته موزیک

آهنگ های عروسی شاد

helen بازدید : 31 جمعه 13 بهمن 1402 نظرات (0)

گن بعد از عمل لیپوساکشن چیست؟

جراحان همواره توصیه دارند که افراد بعد از انجام عمل هایی مانند لیپوماتیک و لیپوساکشن، در محل تحت جراحی از گن کششی استفاده کنند. ممکن است برخی افراد این توصیه‌ را نادیده بگیرند، اما اگر از مزایای گن های لیپوساکشن مطلع باشند در می یابند که استفاده از این گن ها تا چه اندازه می تواند نتایج جراحی را تغییر دهد. پوشیدن این گن ها باعث توزیع فشار یکنواخت در ناحیه مد نظر می شود. این فشار باعث صاف شدن سطح بدن و ایجاد چسبندگی بیشتر بین پوست و بافت زیرین آن می شود. توصیه می شود در هفته اول به طور تمام وقت از گن استفاده شود. در حین دوش گرفتن باید آن را جدا کرده و پس از آن دوباره پوشیده شود. به طور میانگین در تمام عمل های لیپوساکشن باید به مدت 8 الی 10 هفته از گن استفاده شود. فرد می تواند پس از گذشت چند هفته به طور موقت لباس مخصوص لیپوساکشن را با دیگر لباس ها تعویض کند اما باید دقت داشت که زمان استفاده نکردن از گن ها طولانی نشود. در هنگام خواب بهتر است این لباس بر تن باشد. گن مخصوص لیپوساکشن باعث خروج ترشحات اضافی از طریق برش های جراحی می شود. استفاده از گن بعد از لیپوساکشن باعث تحریک کلاژن سازی در پوست شده و در نتیجه بهبود زودتر زخم ها می شود. تجربه ثابت کرده است افرادی که در دوره نقاهت خود از گن بعد از عمل استفاده کرده اند، دارای پوست صاف و یکنواخت هستند.

بهترین گن بعد از جراحی ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن و لیپوماتیک شکم، آبدومینوپلاستی، پروتز سینه، ماموپلاستی

بعد از ابدومینوپلاستی، گن پشتی مخصوص است که به منظور حمایت و استحکام دادن به ناحیه شکم و پشت بعد از عمل جراحی ابدومینوپلاستی استفاده می‌شود. این گن باعث کاهش درد و تورم در ناحیه شکم و پشت می‌شود و همچنین به شکل دادن به ناحیه شکم کمک می‌کند. همچنین، گن پشتی مخصوص دارای قسمت‌های قابل تنظیم است که باعث تغییر در سایز و فرم آن می‌شود و باعث راحت‌تر شدن برای بیماران می‌گردد.

مزایای استفاده از گن طبی بعد از لیپوماتیک

پوشیدن گن طبی و بهترین گن لیپوماتیک چندین مزیت برای شما خواهد داشت. فشاری که گن به بدن شما وارد می‌کند باعث مزایای زیر می‌شود:

  • کاهش تورم بعد از عمل
  • محدود کردن کبودی و بهبود سریع‌تر آن
  • اطمینان از ظاهر طبیعی بدن
  • افزایش راحتی بیمار در انجام حرکات
  • کاهش خطر بی‌نظمی سطح پوست
  • حفاظت از منطقه تحت درمان

اگرچه لیپوماتیک نیازی به برش‌های جراحی بزرگ ندارد، اما با این حال پوشیدن گن فشاری باعث می‌شود که پوست بهتر بچسبد و زخم راحت‌تر بهبود یابد. با اعمال فشار بر روی قسمتی از بدن که تحت درمان است حرکات بافت‌ها محدود می‌شود. به همین دلیل خطر بروز ناهنجاری‌های سطحی که ممکن است پس از این نوع جراحی رخ دهد نیز کاهش می‌یابد.

helen بازدید : 34 جمعه 13 بهمن 1402 نظرات (0)

سوالات  جلسه خواستگاری

بهتر است جلسه خواستگاری برای صحبت مستقیم دختر و پسر وقتی اتفاق افتد که تحقیقات لازم درباره دختر و خانواده اش از منابع تحقیق ( همسایه ها، دوستان و آشنایان، رجوع به محل تحصیل یا کار فرد مورد نظر و ...) توسط خانواده پسر و همچنین تحقیقات لازم درباره پسر، توسط خانواده دختر صورت گیرد (خاصه اگر طرفین نا آشنا باشند) و پس از آن اگر رضایت طرفین در این مرحله حاصل شد، برای تکمیل شناخت، اقدام به صحبت های مستقیم و رو در روی دختر و پسر شود (زیر نظر خانواده های طرفین)؛ کاری که بسیاری از خانواده ها آن را انجام می دهند.
حال اگر از این مرحله گذشتید و توافقات اولیه صورت گرفت، به جلسه رسمی خواستگاری می رسیم که در آن جا دختر و پسر برای شناخت بیشتر از هم اقدام به پرسش و سوالات خواستگاری از یکدیگر می کنند.

سوال های خوب در جلسه خواستگاری

اگر دختر و پسر از تفاوت های فردی و خانوادگی یکدیگر مطلع باشند می توانند تصمیم درست بگیرند. در جلسات خواستگاری وقتی دختر و پسر به طور خصوصی با هم صحبت می کنند پرسش هایی که از هم می پرسند به آنها کمک می کند بعضی از تفاوت های خانوادگی خود را بشناسند.

سوالات خواستگاری و پرسش هایی درباره رابطه با خانواده

کسی که در جلسه خواستگاری حاضر می شود یعنی می خواهد تشکیل خانواده بدهد. پس مهم است که بدانید در مورد خانواده چطور فکر می کند، چه دیدگاهی دارد و روابطش را با اعضای خانواده چطور تنظیم کرده است.

پاسخ به پرسش های زیر در جلسه خواستگاری می تواند به شما کمک کند آینده خودتان را در زندگی خانوادگی با طرف مقابل ببینید.

 اگر دختر و پسر از تفاوت های فردی و خانوادگی یکدیگر مطلع باشند می توانند تصمیم درست بگیرند

 1. خانواده برای تو چقدر اهمیت دارد؟
 2. احساسات درباره شیوه ای که والدینت تو را بزرگ کرده اند چیست؟
 3. والدینت اهل کجا هستند و کجا بزرگ شدند؟ درباره ریشه های فرهنگی و ملیتی آنها چه می دانی؟
 4. چه سنت هایی در خانواده شما اهمیت داشته اند؟ دوست داری فرزندانت هم این سنت ها را ادامه بدهند؟
 5. روابط تو با برادرها و خواهرهایت چگونه است؟ نزدیکترین عضو خانواده به تو کیست؟
 6. بزرگترین نزاعی که با خانواده خود داشتی چه بوده است؟ آیا این مسئله کاملا حل شده است؟
 7. چند وقت یک بار خانواده ات را می بینی؟ فکر می کنی همین مقدار کافی است؟
 8. آیا در زمان کودکی تو والدینت با هم درگیری و نزاعی شدیدی پیدا کردند؟ چه احساسی نسبت به آن وضعیت داشتی؟
 9. نسبت به حفظ روابط خانوادگی با اقوام احساس تعهد می کنی؟ به نظر تو کار درستی است که با بخشی از اعضای فامیل قطع رابطه کنیم؟
 10. در بین اقوامت چه کسی برای تو فرد محبوبی است؟ چه چیزی او را تا این حد ویژه کرده است؟

منبع : https://asemooni.com/

helen بازدید : 30 جمعه 13 بهمن 1402 نظرات (0)

تعطیلات نوروز قصد سفر دارید؟ می‌خواهید از کارهای روزمره طی یک سال کاری دور شده و از طبیعت و سفر لذت ببرید یا به نوعی آرامش و رفع خستگی در تعطیلات نوروز بهترین بهره را ببرید؟ با آسمونی همراه باشید تا با برخی از مناطق گردشگری ایران و همچنین جهانگردی در تعطیلات نوروز آشنا شوید. البته براساس افزایش نرخ دلار و وضعیت اقتصادی کشور، می‌توان گفت عید امسال ایرانگردی از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

عید سفر کجا بریم؟
سواحل خلیج فارس

سفر عید به سواحل خلیج فارس

وقتی قصد سفر به شهر جنوبی ایران را دارید نمی‌شود گفت برای سواحل زیبای خلیج فارس و آب وهوای دلنشین بهار این منطقه انتخاب نکردید. بوشهر و بوی ماهی های تازه و نسیم بهاری در کنار بندر روح و روان تان را تازه می کند. بندری که تاریخش به دوره ساسانی و و اردشیر ساسانی که سنگ بنای این بندر و شهر را نهاده که تا امروز بند بوشهر شناخته می شود البته مرهون زحمات نادرشاه افشار برای ساخت بندری تجار است.

دیدار از ریشهر، آب انبار قوام، خانه‌ی قاضی، عمارت ملک، گوردختر، عمارت دهدشتی، مدرسه ی گلستان، امامزاده عبدالمهیمن، قبر ژنرال انگلیسی، آرامگاه اصفهانی، معبد خدادریا، کلیسای مسیح مقدس، قلعه ی هندی ها، کنیسه ی یهودیان، قبرستان انگلیسی ها و عمارت حاج رییس را از دست ندهید.

where-to-go-travel-eid
سفر به اصفهان

سفر عید به اصفهان

اصفهان با معماری تحسین برانگیزش، بلوارهای زیبا، پل‌های سرپوشیده، کاخ ها، مساجد و منارهای منحصر به فردش شهرت دارد که این امر سبب شده در فرهنگ ایرانی، اصفهان نصف جهان لقب بگیرد.

این شهر، یک موزه‌ی زنده است و اگر پیاده آن را قدم بزنید، انگار در راهروهای یک موزه قدم می زنید و شانس دیدن کلی دیدنی همراهتان خواهدبود. اما این شهر در نوروز جز مناطق شلوغ برای سفر خواهد بود.

مهم ترین مکانی که هیچ موقع سال نمی توانید در اصفهان ببینید و تنها زمان نوروز است که درهای آن باز می شود، مدرسه‌ی چهار باغ است. مدرسه‌ای که نمونه‌ی عینی تحولات معماری صفوی است. در اصفهان می توان بناهای بسیاری را دید، اگر خودتان را به میدان امام اصفهان یا خیابان چهارباغ برسانید، دیگر برنامه ی گردش مهیاست؛ از همین جا می توانید بیشتر آثار تاریخی اصفهان همچون مسجدها، بازار و سراها و تیمچه ها، صنایع دستی، مدرسه ها، پل ها و عمارت ها را ببینید.

در این میان مسجد لطف اله را هیچ کجای دیگر نمی توان پیدا کرد. برای شما که معلم هستید، کاخ ها و عمارت ها هم از دیگر دیدنی های این شهر است. مثل عمارت عالی قاپو، عمارت توحیدخانه که بخشی از کاخ عالی قاپو است، عمارت چهلستون، عمارت هشت بهشت، عمارت رکیب خانه و دژ سارویه که همه ی این عمارت ها نزدیک هم بوده و شما می توانید به راحتی از این بناهای منحصر به فرد دیدار کنید و لذت ببرید.

منبع

helen بازدید : 34 پنجشنبه 12 بهمن 1402 نظرات (0)

پارتیشن اداری ام دی اف تکجداره به عنوان یکی از محبوب‌ترین پارتیشن‌های بازار شناخته می‌شود که تنها از یک لایه چوب ام دی اف ساخته شده است. این پارتیشن برای ساخت اتاق‌های اضافه و همچنین تقسیم‌بندی فضا را مکان‌های تجاری به کار می‌رود. در سالیان اخیر با افزایش قیمت ساخت و ساز افراد بسیاری پارتیشن‌بندی را برای تغییر در دکوراسیون مکان‌های تجاری و اداری انتخاب کرده‌اند.

اگر علاقه‌مند به خرید پارتیشن اداری ام دی اف هستید و دوست دارید در این باره بیشتر بدانید، مطالعه این مطلب از ساوین دکور راه حل مناسبی برای شما خواهد بود.

پارتیشن اداری ام دی اف تکجداره چیست؟

پارتیشن اداری ام دی اف تکجداره یک تقسیم کننده محبوب و فوق‌العاده است که تنها از یک لایه چوب ام دی اف ساخته شده و به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی خوب از آن یاد می‌شود. با استفاده از این پارتیشن شما می‌توانید یک فضای کاملا خصوصی برای انجام فعالیت‌های کاری خود بدون نیاز به ساخت و ساز، طراحی کنید. در جدول زیر این محصول را بیشتر بررسی خواهیم کرد:

مزایا و معایب پارتیشن اداری ام دی اف تکجداره
مزایا معایب
عایق صوتی و حرارتی کاهش نور محیط
مقاومت در برابر ضربه قابلیت اشتعال
قیمت مقرون‌به‌صرفه
ایجاد حریم خصوصی
ظاهر زیبا و تنوع طرح بالا

helen بازدید : 42 شنبه 09 دی 1402 نظرات (0)

پارتیشن اداری شیشه ای یک محصول فوق‌العاده است که در مراکز اداری و تجاری برای ساخت اتاق‌های اضافی و همچنین تقسیم‌بندی فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد. جذابیت ظاهری این پارتیشن در کنار کیفیت فوق‌العاده آن باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین پارتیشن‌های بازار در نظر گرفته شود. به گونه‌ای که افراد بسیاری در سراسر جهان تصمیم به خرید این محصول دارند و برای تهیه آن برنامه‌ریزی می‌کنند. اگر شما نیز دوست دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت و خرید پارتیشن اداری شیشه ای به دست آورید، مطالعه این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود.


پارتیشن شیشه‌ای چیست؟
پارتیشن اداری شیشه ای یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین پارتیشن‌های ساخته شده از متریال شیشه است که در سالیان اخیر توانسته جایگاه خاص و ویژه‌ای را در بازار به خود اختصاص دهد. این پارتیشن در مراکز تجاری و اداری برای ساخت اتاق‌های مجزا و همچنین جداسازی فضای دلخواه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با استفاده از این پارتیشن اداری دکوتاپ می‌توان یک فضای خصوصی و آرام برای پیشبرد اهداف کاری ساخت که کمک می‌کند تا کارمندان بهتر بتوانند پروژه‌های کاری خود را پیش ببرند. این پارتیشن یک عایق صوتی و حرارتی بسیار مرغوب محسوب می‌شود که از زیبایی ظاهری بسیاری برخوردار است.

helen بازدید : 43 یکشنبه 26 آذر 1402 نظرات (0)

ورود به سامانه مای مدیو آموزش و پرورش

برای ورود به سایت مای مدیو که سامانه جدید آموزش و پرورشکه سایت اصلی است، می توانید ابتدا فیلتر شکن خود را خاموش کرده، سپس روی لینک زیر کلیک کنید:

ورود به مای مدیو

راهنمای ورود به مای مدیو

کلیک کنید

my.medu.ir سایت مای مدیو

مای مدیو یا همان مای مدیو فرهنگیان، دانش آموزان و آموزش و پروش، با هدف خدمات رسانی الکترونیک به فرهنگیان سراسر کشور و دانش آموزان تمامی پایه ها و مقاطع راه اندازی شده است. سامانه مای مدیو دات آر (My.medu.ir) پل ارتباطی میان تمامی سامانه های آموزش و پروش است.

به این معنی که تمام خدمات اینترنتی مرتبط با آموزش و پرورش کل استانها، از طریق ورود به سایت مای مدیو my medu ir در دسترس است. برای اینکه وارد مای مدیو دات ای آر شوید، لازم است نقش خود را به عنوان دانش آموز، والدین دانش آموز و یا فرهنگی، مشخص کنید. فرهنگیان گرامی توجه داشته باشند که سایت فیش مدیو برای دریافت فیش حقوقی همان سایت و مای مدیو دات آی آر است.

دانش آموزان و فرهنگیان کل کشور، با ورود به این سایت می توانند، فیش حقوقی دریافت کنند، کارنامه دانش آموزی دریافت کنند. در جشنواره های دانش آموزی ثبت نام نمایند، ثبت سنجش دبستانی و پیش دبستانی انجام دهند و … .

در واقع، مای مدیو آموزش و پرورش یک سایت مرکزی است که سایت های مختلف خدمات الکترونیک آموزش و پروش از طریق آن در دسترس است. این سامانه، دسترسی به خدمات الکترونیک برای فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا را ساده تر کرده است.


نحوه ورود به سامانه مای مدیو 

دانش آموزان، معلمان و اولیای دانش آموزان، کاربران سایت مای مدیو هستند. نحوه ورود به سایت مای مدیو و امکانات این سایت، برای فرهنگیان، معلمان و والدین، متفاوت است. به همین منظور در این مقاله آموزش نحوه ورود به سامانه مای مدیو دات آی ار را برای تمام گروه ها، به صورت تصویری شرح داده ایم:

منبع

https://www.khabarino.com/%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D9%88-my-medu-ir/

helen بازدید : 55 شنبه 22 مهر 1402 نظرات (0)

راهنمای سفر به انگلستان

انگلستان یکی از کشور های بزرگ در جزیره بریتانیا محسوب می شود که در آن شهر لندن به عنوان سومین شهر بزرگ اروپا قرار گرفته است. لندن به عنوان یکی از شهر های قدیمی انگلستان با هوای معتدل و ملایم محیط های مناسبی را برای گشت و گذار و تفریح ایجاد کرده است. بیش از یکصد جزیره بزرگ و کوچک در انگلستان قرار دارد که هر کدام از آن ها می توانند به عنوان مقصد های توریستی و استراحتگاه در تور انگلیس 1402 در نظر گرفته شوند. لندن به عنوان مرکز انگلستان، تاریخ و فرهنگ منحصر به فرد خود را داشته و با جاذبه های بی نظیر خود می تواند بسیاری از گردشگران را مجذوب خود کند.

چه زمانی برای تهیه تور انگلستان مناسب است؟

بسیاری از گردشگران علاقه دارند سفر خود را در فصل تابستان انجام دهند، در حالی که پاییز و بهار لندن و شهر های دیگر این کشور نیز بسیار زیبا و دیدنی خواهند بود. البته به دلیل بارش برف و باران فراوان در لندن و دیگر شهر های این کشور، بهتر است روز های گرم و آفتابی را برای سفر انتخاب کنید. البته علاقمندان به ورزش های زمستانی می توانند ماه های مرطوب و سرد این شهر را نیز تجربه کنند. با وجود آب و هوای معتدل در شهر لندن، باید با احتیاط در این شهر قدم بزنید. زیرا علی رغم وجود هوای آفتابی، هر لحظه ممکن است باران در این شهر شروع به باریدن کند. البته نباید این نکته را فراموش کرد که هزینه سفر به انگلستان در فصول سرد و در زمان بارش برف و باران، ارزان تر بوده و کلیه هتل ها تخفیف های ویژه ای را به مسافران ارائه می کنند.

جاذبه های گردشگری در لندن در تور انگلستان

یکی از مکان های تاریخی قابل بازدید در تور انگلستان، کلیسای وست مینستر لندن است که ثبت جهانی یونسکو شده و در آن بسیاری از مراسم های ویژه از قبیل تاجگذاری و عروسی های سلطنتی برگزار می شود. همچنین با بازدید از این مکان تاریخی می توان محل زندگی پادشاهان و ملکه های انگلستان را مشاهده کرد. همچنین آرامگاه نویسندگان بریتانیا از قبیل ویلیام شکسپیر و جین آستین نیز در این کلیسا قرار دارد.

منبع : تور انگلستان

helen بازدید : 53 یکشنبه 02 مهر 1402 نظرات (0)

 

 

رمز گشایی کد اٌتیسم: دانشمندان زیرگروه هایی را جهت اختلال طیف اٌتیسم کشف نمودند که میتواند به نتایج درمانی بهتری منجر شود.

 

تحقیقات جدید که بر اساس مطالعه ای توسط محققان مرکز پزشکی Weill Cornell انجام شده، انواع مختلفی از اختلال طیف اوتیسم (ASD) را بر اساس فعالیت مغز و رفتار کشف کرده است.

محققان با تجزیه و تحلیل داده های تصویربرداری سیستم عصبی و مغز، الگوهای ارتباطات مغزی مرتبط با ویژگی های رفتاری متفاوت را در افراد مبتلا به اختلال طیف اٌتیسم (ASD) شناسایی کردند. این یافتهها بینشجدیدی را در ارتباط با این طیف اختلال ارائه میکنند که میتواند به بهبود تشخیص و درمان اتیسم به صورت درمانهای ویژه ی فردی در هر فرد مبتلا، منجر گردد.

اختلال طیف اٌتیسم یک اختلال عصبی رشدی پیچیده ای است که با علایم اتیسم مانند مشکلات در تعاملات اجتماعی، ارتباطی و رفتارهای تکراری مشخص می شود.

این مطالعه با هدف تعیین زیرگروههای متفاوت اختلال طیف اٌتیسم (ASD) و مسیرهای ژنتیکی زیربنایی در آنها میباشد.

با بررسی دادههای منتج از تصویربرداری های سیستم عصبی، بیان ژنی و محصولات پروتئینی آنها، محققان چهار گروه بالینی متمایز از افراد مبتلا به اختلال طیف اٌتیسم (ASD) را شناسایی کردند که هر کدام الگوهای ارتباط مغزی و ویژگیهای رفتاری منحصر به فردی را نشان میدهند.

نظیر بسیاری از اختلالات عصبی و روانپزشکی، افراد مبتلا به اختلال طیف اٌتیسم نیز انواع مختلفی از مشکلات را در تعاملات اجتماعی، ارتباطی و رفتارهای تکراری تجربه میکنند.

این مطالعه در تارخ نهم مارس سال 2023 در مجله Nature Neuroscience منتشر شد که در آن با استفاده از تکنیک یادگیری ماشینی(Machine learning)  که عبارت است از زیرمجموعهای از هوش مصنوعی ،علوم کامپیوتری و حوزهای از علوم محاسباتی و آماری که بر تجزیه و تحلیل و تفسیر الگوها و ساختار دادهها تمرکز دارد. با تجزیه و تحلیل دادههای تصویربرداری سیستم عصبی از 299 فرد مبتلا به اٌتیسم و 907 فرد غیر مبتلا، با این تکنیک محققان توانستند الگوهایی از ارتباطات مغزی مرتبط با ویژگی های رفتاری افراد مبتلا به اٌتیسم، نظیر توانایی های کلامی، ارتباطات اجتماعی، و رفتارهای تکراری یا کلیشه ای را بیابند و نشان دادند که تفاوت در بیان ژن و تعاملات پروتئین-پروتئین در این زیرگروه ها، تفاوت های مغزی و رفتاری را توضیح می دهد.

دکتر Conor Liston دانشیار روانپزشکی و علوم اعصاب در موسسه تحقیقاتی و مرکز پزشکی مغز و اعصابWeill Cornell اظهار میدارد " دانشمندان معتقدند که احتمالاً انواع مختلفی از اختلال طیف اٌتیسم وجود دارد که ممکن است به درمانهای متفاوتی نیاز داشته باشد، اما هیچ اتفاق نظری در مورد چگونگی تعریف آنها وجود ندارد و وی می افزاید: "مطالعه حاضر، رویکرد جدیدی را برای کشف انواع زیرگروه های اٌتیسم مطرح می کند که ممکن است روزی به رویکردهای جدیدی برای تشخیص و درمان اتیسم منجر شود."

نویسنده اصلی این مطالعه، دکتر Amanda Buch ، اظهار میدارد که معیارهای تشخیصی اختلال طیف اٌتیسم گسترده میباشد که خود توسعه درمانهای هدفمند را چالش برانگیز مینماید و فردی سازی درمان جهت افراد مبتلا به اختلال طیف اٌتیسم نیازمند درک و پرداختن به تنوع بیولوژیکی موجود در این طیف اختلال است.

این مطالعه توانست چهار گروه بالینی متمایز از افراد مبتلا به اٌتیسم را شناسایی کند که این زیرگروه های اختلال طیف اٌتیسم با مسیرهای مولکولی متفاوت و مجزا در ارتباط هستند. زیرگروههای شناساییشده در این مطالعه تفاوت در توانایی های کلامی، ارتباطات اجتماعی و رفتارهای تکراری را نشان دادند. محققان تفاوتهایی را در ارتباطات مداری شبکه های مغزی میان این زیر گروهها مشاهده کردند که برخی از شبکههای مغزی اتصالات غیر معمول را در جهتهای مخالف نشان میدهند. این مطالعه همچنین ژن های خاص مرتبط با اٌتیسم را شناسایی کرد که این خود، ارتباطات غیر معمول منحصر به فرد مغزی مشاهده شده در هر زیر گروه را توضیح می دهد.

در چهار زیرگروه بالینی تشخیص داده شده در دو زیرگروه هوش کلامی بالاتر از حد متوسط بوده، یکی از زیرگروه ها، واجد اختلال شدید در ارتباطات اجتماعی بودند اما رفتارهای تکراری کمتری نشان میدادند در حالیکه زیرگروه دیگر رفتارهای تکراری بیشتری داشته اما اختلال ارتباطات اجتماعی کمتری نشان میدادند. ارتباطات بین بخشهایی از مغز که اطلاعات بصری را پردازش میکنند در زیرگروه با اختلال ارتباطات اجتماعی بیشتر، بیش فعال بوده در حالیکه این ارتباطات مغزی در گروه با رفتارهای تکراری شدید تردارای فعالیت ضعیف تری بود.

 

     

 

روش یادگیری ماشینی، واجد مکعب منشور سه بعدی است که در سه بعد، رفتار مغز را نشان میدهد که بر روی آن حک شده اند. نور سفید یا  همان داده ها، به منشور یا الگوریتم یادگیری ماشینی منتقل میشود و به چهار مسیر نوری رنگی تقسیم میگردد که طیف افراد مبتلا به اٌتیستم را در چهار زیرگروه نشان میدهد. پس زمینه واجد توالی، نشان دهنده ارتباط مولکولی زیرگروه ها میباشد.

 

این یافته ها، پیامدهای قابل توجهی جهت توسعه درمان های مؤثرتر برای اختلال طیف اٌتیسم (ASD) را در پی دارند. با شناسایی زیرگروههای (ASD)، ممکن است بتوان از درمان های فردی که به بهترین وجه با نیازهای خاص فرد سازگار است، استفاده کرد.

نتایج این مطالعه بر اهمیت در نظر گرفتن زیرگروهها در کارآزماییهای بالینی و دستیابی درمانهای مناسب برای پرداختن به مکانیسمهای بیولوژیکی متنوع زیربنایی اختلال طیف اٌتیسم تأکید میکند.

این تیم تحقیقاتی قصد دارد زیرگروه های یافت شده  و درمان های بالقوه هدفمند جهت این زیرگروه ها را در موش های آزمایشگاهی بررسی کند و همزمان نیز همکاری با سایر تیم های تحقیقاتی و اصلاح تکنیک های یادگیری ماشینی نیز در حال انجام است

یافتههای این مطالعه منجر به درک بهتر اختلال طیف اٌتیسم (ASD) و باعث امیدواری جهت توسعه مداخلات فردیسازی شده میباشد که قادر به برآورده نمودن نیازهای مختلف افراد مبتلا به اٌتیسم خواهد بود و هدف نهایی، ارتقاء درک اختلال طیف اٌتیسم (ASD) و بهبود زندگی افراد مبتلا به این اختلال میباشد.

 

 

مترجم: دکتر هایده حائری

Reference:

 

https://studyfinds.org/autism-subtypes-better-treatments/

 

Journal reference:

Buch, A. M., et al. (2023). Molecular and network-level mechanisms explaining individual differences in autism spectrum disorder. Nature Neuroscience. doi.org/10.1038/s41593-023-01259-x.

 

منبع: موسسه گنجینه

June 2023   (تیرماه 1402) 

 

  

helen بازدید : 65 پنجشنبه 05 آبان 1401 نظرات (0)

اگر تور استانبول را برای سفر انتخاب کرده باشید حتما خرید کردن یکی از هدفهای شما برای سفر به ترکیه میباشد. بعد از اینکه بلیط هواپیما را خریداری کردید، هتل خود را رزرو کردید و مقاصد گردشگری خود برای بازدید انتخاب کردید، رستورانهای محلی و مدرن را برای نوش جان کردن وعده های خود مشخص کردید قطعا نیاز خواهید داشت تا با برترین مراکز خرید برای تور استانبول آشنا شوید. آژانس گردشگری طاهاگشت در ای مقاله قصد دارد تا به شما کمک کند تا بهترین مال های تور استانبول را بشناسید.

استانبول شهری است که شما می توایند در آن به برترین و به روزترین برندهای جهان در حوزه های مختلف دسترسی داشته  باشید. از لوازم آرایشی بهداشتی گرفته تا انواع برندهای مختلف پوشاک روزمره و رسمی و همینطور بازارهای بزرگ موبایل و لپ تاپ و فعال در حوزه ی تکنولوژی. تور استانبول می تواند فرصت مناسبی باشد تا در تخفیف های متنوع فروشگاه های بزرگ و معتبر استانبول، بهترین خریدها را داشته باشید و قطعا دست پر به خانه برگردید.

مرکز خرید وادی در شهر استانبول

مرکز خرید وادی در سال 2017 در منطقه ی ساریز افتاح شد و خیلی زود به یکی از محبوب ترین و پر ترافیک ترین مراکز خرید معتبر در این شهر تبدیل شد. وادی تنها یک مرکز خرید ساده نیست و شما می توانید امکانات بسیار زیادی را در این منطقه در دسترس داشته باشید.

111

اگر با تور استانبول همسفر باشید قطعا سری به جنگل بلگراد خواهید زد. خبر خوب اینکه این مرکز خرید بزرگ در نزدیکی این جنگل قرار دارد و شما می توانید چشم انداز سبز این جنگل زیبا را از محوطه ی اصلی این مرکز خرید ببینید. در مرکز خرید وادی می توانید به تنوع بسیار زیادی از برندهای روز دنیا مانند ورساچی، دیور، زارا، دولچه گابانا، جین ماوی و پنتی دسترسی داشته باشید و محصولات مورد نظر خود را با بهترین قیمت ها پیدا کنید.

علاوه بر دو بخش بسیار مهم دیگر هم در این مجموعه در دسترس هستند. فود کورت مجموعه وادی که غذاهای متنوع و رنگارنگ ترکی و محلی را در کنار بهترین غذاهای بین المللی برای گردشگران محیا می کند و همینطور شهرک وادی که 8 سوپر برج لوکس و همینطور امکاناتی مانند سالن بدنسازی، استخر و سوپرمارکتهای بزرگ را می توانید آنجا پیدا کنید.

منبع

helen بازدید : 65 شنبه 30 مهر 1401 نظرات (0)

ریمیکس Remix تکنیک و یا هنر خاصی بر روی موزیک است. در اصل ریمکس یک ورژن جدید از یک آهنگ است که با اتکای ورژن قبلی ساخته می شود.  در ریمیکس , ریمیکسر با تغییراتی که در اکولایز , دینامیک , سرعت و تنالیته و سازبندیِ قطعه تولید می نماید , می‌تواند ریمیکس را ساخت نماید . ریمیکس ها عموما به دو صورت Radio Edit و Club {Version|Edition|Model|Variation} وجود دارا‌هستند . اما ریمیکس اختصاصی به آهنگ نیست و در ادبیات و هنرهای نمایشی نیز همین کارکرد را داراست.

چرا به این کار ریمیکس می گویند؟

همان گونه که از اسم مشخص است، مجدد میکس شدن یک آهنگ را ریمیکس می گویند که امروزه یکی از وسیع ترین تحولات در دنیای آوا است. ساخت تنوع در سبک ها و سپرده گذاری روی ریمیکس امروزه بیشتر توسط دی جی ها انجام می گیرد. در تمام کشورها، موزیسین با تبحر و خلاقیتی که دارد و با نوع نگرش خود به موزیک می تواند یک اثر جدید را میکس کند.

ریمکس فقط در سبک الکترونیک ساخته نمی شود، بلکه هر سبکی را انجام می دهد و هیچ محدودیتی در ساخت و زمان آن ندارد. ریمیکسر در ابتدا آهنگ را می شنود و در ذهن خود آن را مرور می کند و طبق سلیقه خود آن را تجسم می کند و سپس خلاقیت خود را روی موزیک پیاده می کند.

 حتما نباید ریمیکس ( خواننده داشته باشد ( گاها خواننده از کار حذف نیز می شود که به آن ( Instrumnetal ( یا این که ( Dub ( میگویند , اما به طور معمول درین نوعمیکس ها فقط صدای خواننده از روی کار اساسی ( حذف ( می شود .

یک ریمیکس می‌تواند اکترونیک یا این که آکوستیک باشد . و می‌تواند ساز نیز داشته باشد .
آهنگ ها ممکن است به دلایل مختلفی ریمیکس شوند:

  • برای تطبیق یا اصلاح یک آهنگ برای پخش رادیو و یا باشگاه شبانه
  • برای ایجاد یک نسخه صدای استریو یا صدای فراگیر از یک آهنگ که هیچ کدام قبلاً در دسترس نیست
  • برای ارتقاء وفاداری یک آهنگ قدیمی که مسترینگ اصلی آن از بین رفته یا تخریب شده است
  • برای تغییر یک آهنگ به سبک موسیقی یا فرمت رادیویی
  • برای استفاده از برخی از همان مواد، اجازه می دهد آهنگ برای رسیدن به مخاطبان مختلف
  • برای تغییر یک آهنگ برای اهداف هنری
  • برای بهبود نسخه ی نمایشی از آهنگ، به طور کلی برای اطمینان از یک محصول حرفه ای.
  • برای ارائه یک نسخه جایگزین یک آهنگ
  • برای بهبود یک ترانه از حالت اولیه خود

برای دانلود ریمیکس جدید به سایت آهو موزیک مراجعه کنید.

helen بازدید : 45 یکشنبه 26 تیر 1401 نظرات (0)

پنجره دوجداره وینتک؛ انتخاب یک پروفیل UPVC با کیفیت

پنجره یکی از قسمت‌های جذاب هر خانه است. در گذشته نقش پنجره در خانه یا ساختمان داشتن فضای نور گیر بود. اما با تولید پنجره دوجداره نقش پنجره علاوه بر نور گیری، ایجاد عایق صوتی و حفظ انرژی سرمایشی یا گرمایشی داخل ساختمان نیز شده است. یک مزیت دیگر پنجره دوجداره UPVC)) عدم ورود گرد و خاک به فضای داخل ساختمان است. اکنون در سراسر جهان پنجره دوجداره بیشترین طرفدار را دارد و جزء پر فروش‎ترین کالا‌های ساختمان است. پنجره وینتک دوجداره (upvc) از پروفیل ساخته شده است. پروفیل ماده‌ای است  که در صنایع مختلف مانند راه سازی یا صنعت ساختمان کاربرد دارد و بیشترین کاربرد آن نیز در تولید پنجره دوجداره است. پر مصرف‌ترین پروفیل در ایران برای ساخت پنجره دوجداره پروفیل وینتک است.

وینتک در واقع یکی از برند‌های پروفیل است که به دلیل کیفیت بالا و فرمول خاص در ساخت، باعث شده است پنجره دوجداره وینتک از استحکام و مقاومت زیادی برخوردار باشد. پنجره دوجداره تولید شده با پروفیل وینتک را به پنجره وینتک نیز می‌شناسند. در ادامۀ این مطلب از مجموعه در و پنجره روماپن توضیح بیشتری در خصوص این محصول و کارایی و مزایای آن در ساخت پنجره دوجداره برای شما عزیزان ذکر خواهیم کرد.

آغاز فعالیت پنجره دوجداره شرکت وینتک در ایران

در سال 1956 میلادی یک خانوداه کسب و کار خود را در صنعت تولید لاستیک‌های زیره کفش شروع کردند. شاید هرگز تصور این را نداشتند که روزی بتوانند بزرگ‌ترین تولید کنندۀ پروفیل‌ در دنیا شوند. اکنون وینتک یکی از شرکت‌های ابر قدرت در اروپا، آسیا، آفریقا در زمینۀ تولید پروفیل یو پی وی سی است. وینتک در ایران در سال 1373 وارد شد و بعد از گذشت ده سال توانست بهترین متریال برای تولید پنجره دوجداره با پروفیل وینتک شود. بعد از شناخته شدن این پروفیل در ایران، کارخانۀ تولید پروفیل وینتک در تبریز در سال 2010 تأسیس شد. اکنون بیشترین کاربرد پروفیل وینتک در تولید پنجره دوجداره است. پنجره دوجداره وینتک از برند‌های معروف در و پنجره دوجداره یو پی وی سی در ایران است که خیلی از افراد در زمان خرید پنجره دوجداره به سراغ آن می‌روند.

helen بازدید : 51 سه شنبه 10 خرداد 1401 نظرات (0)

تفاوت میکروبلیدینگ و دیگر روش‌های پر کردن ابروها

در حال حاضر روش‌های مختلفی برای پر کردن ابروها با استفاده از رنگ‌دانه‌ها یا موهای طبیعی به وجود آمده است که هرکدام مزیت‌های و معایب مخصوص خود را دارند. در این بخش قصد داریم مقایسه‌ای مختصر میان میکروبلیدینگ و هرکدام از این روش‌ها داشته باشیم تا شما بتوانید متناسب با شرایط خود انتخاب درست‌تری داشته باشید.

  • مقایسه میکروبلیدینگ و هاشور

تفاوت اصلی هاشور و میکروبلیدینگ در ابزار کار آن‌هاست؛ در میکروبلیدینگ از تیغه‌ای با ۱۰ یا ۱۲ سوزن ریز استفاده می‌شود اما تیغه هاشور یک تیغه تکی است که خراش‌هایی یک تکه در پوست ایجاد می‌کند. بعد از ایجاد خراش‌ها حجم کافی از رنگ‌دانه‌های متناسب با رنگ ابروها در آن‌ها قرار داده می‌شود که مدل و فرم ابروها را کاملا طبیعی می‌کنند. به‌طورکلی می‌توان گفت که هاشور برای افرادی با ابروهای پرپشت که دوست دارند تغییراتی جزئی ایجاد کنند بسیار مناسب خواهد بود. همچنین کنترل تیغه در این روش راحت‌تر است و فرم دهی به ابروها سریع‌تر انجام می‌گیرد.

  • مقایسه میکروبلیدینگ و تاتوی ابرو

تاتوی ابرو یکی از راهکارهای پرپشت کردن ابروها یا فرم دهی به آن‌هاست که برای مدت چند سال طرفداران زیادی پیدا کرد؛ اما بعد از پیدایش روش‌هایی مانند میکروبلیدینگ که نتایج طبیعی‌تری داشتند کم‌کم فراموش شد. البته ممکن است هنوز هم افرادی وجود داشته باشند که نتایج تاتوی ابرو را به دیگر روش‌ها ترجیح دهند. در این روش به جای رنگ‌دانه از جوهر استفاده می‌شود و سوزن‌های آن نیز در عمق بیشتری از پوست وارد خواهند شد.

برای مشاهده ادامه مطلب روی آموزش میکروبلیدینگ ابرو کلیک کنید.

helen بازدید : 53 سه شنبه 10 خرداد 1401 نظرات (0)

تاثیر لباس روی دیگران تنها بخشی از اهمیت آن است؛ بخش اصلی اهمیت لباسی که انتخاب می‌کنید، به دلیل تاثیر آن روی خودتان است. لباس یک زن با احساس خوبی که به او می‌دهد، باعث می‌شود اعتماد به نفسش هم بالاتر برود و روحیه بهتری پیدا کند. احساس اعتماد به نفس هم به راحتی به دیگران قابل انتقال است.  بنابراین علاوه بر لباس مهمانی که همه آن را می‌بینند، لباس راحتی منزل هم اهمیت خاص خودش را دارد و به هیچ وجه نباید آن را دست کم گرفت. در این مقاله با بعضی از انواع لباس راحتی زنانه که وجودشان بین لباس‌هایتان ضروری است و همچنین قوانین انتخاب آن‌ها آشنا می‌شوید.

۸- به فرم بدنتان دقت کنید

یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌تواند به شما در انتخاب لباس راحتی کمک کند، شناسایی فرم بدناست. بر اساس این فرم می‌توانید لباس‌هایی را برای خودتان انتخاب کنید که شما را زیباتر نشان می‌دهند. فرم‌های کلی بدن شامل ساعت شنی، مستطیل، مثلث وارونه، گلابی و سیب می‌شود. قواعد مربوط به پوشیدن هر کدام از این فرم‌ها با بقیه فرق دارد و دلیل اینکه بعضی‌ها آراسته‌تر از بقیه به نظر می‌رسند، دانستن همین قواعد است.

۷- لباس راحتی همه فن حریف

یکی از انواع لباس راحتی که تقریبا به تمام انواع فرم‌های بدن می‌آید پیراهن‌های معروف باکسی Boxy است. این پیراهن‌ها مستطیل شکل هستند و پارچه آن‌ها کمی پف دارد. چه لاغر باشید و چه چاق، می‌توانید این پیراهن را تنتان کنید و مطمئن باشید به شما می‌آید. کسانی که لاغر هستند، می‌توانند با استفاده از یک کمربند به لباس فرم بدهند. سرمایی‌ها می‌توانند آن را با یک مدل سرهمی و سارافون زنانه خانگی و مجلسییا رویه همراه کنند و استایل زیباتری برای خودشان بسازند. کسانی که فرم بدنشان شبیه گلابی است (Pear shaped Body) هم می‌توانند لباس را بدون اضافه کردن کمربند مورد استفاده قرار دهند.

۶- بلوز گشاد و لگینگ برای چه کسانی مناسب است؟

ترکیب لگینگ یا شلوارهای استرچ با بلوز آزاد یکی از زیباترین ترکیب لباس‌های خانگی است. شما می‌توانید لگینگ برمودا را به همراه یک تی‌شرت شاد خنک در تابستان بپوشید و از یک لگینگ قد ۹۰ در کنار یک پلیور گرم و نرم برای فصل زمستان کمک بگیرید. نکته مهم این است که این ترکیب لباس که طی سال‌های اخیر محبوبیت زیادی بین خانم‌ها پیدا کرده است؛ برای خانم‌هایی مناسب است که فرم بدنشان ترجیحا ساعت شنی و مستطیلی است. داشتن پاهای لاغر و بالاتنه توپُر، فرم بدن سیب را می‌سازد و کسی که این فرم اندام را دارد، با انتخاب ست بالا خودش احساس زیبایی زیادی نخواهد کرد؛ چون بلوز گشاد بالاتنه‌اش را بزرگتر و شلوار تنگ لاغری پاهایش را بیشتر نشان می‌دهد.

همچنین خانم‌هایی که پاهای پرانتزی دارند هم نباید از لگینگ استفاده کنند. اگر قد این خانم‌ها بلند است، بهتر است سراغ شلوار راحتی دم‌پا گشاد بروند و اگر قد کوتاهی دارند باید از شلوار راسته راحتی کمک بگیرند.

برای مشاهده ادامه مطلب روی لباس راحتی زنانه کلیک کنید.

helen بازدید : 50 جمعه 06 خرداد 1401 نظرات (0)

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، طراحی و ساخت طلا از هنرهای منحصر به فردی است که همیشه علاقه مندان زیادی را از بین بانوان به خود جذب می‌کند. این هنر اصیل از تکنولوژی و تغییرات صنعتی باز نمانده و در حال توسعه و رسیدن به کیفیت‌های برتر است. همین تکنولوژی این امکان را فراهم کرده تا طراحان طلا بتوانند ایده‌ها و تصورات خود را به خلاقیت تبدیل کنند.

اما برای رسیدن به محصول نهایی، فراگیری مراحل و تکنیک‌های ساخت طلا کاملاً ضروری هستند. زیرا اشراف بر تکنیک‌های ساخت جواهرات و زیورآلاتی چون طلا موجب می‌شود با سازندگان ارتباط بهتری برقرار کنید و در نهایت طراحی شما به ساختی با دوام و مرغوب بینجامد.

از همه مهم‌تر شما در جریان هزینه‌های کل پروژه ساخت طلا قرار خواهید گرفت. مقاله پیش رو توسط سایت فروشگاهی گالری جواهرات گنجه تهیه شده است تا با روند ساخت طلا و جواهرات آشنا شوید.

ایده پردازی ساخت طلا و جواهرات

ایده پردازی اولین مرحله از شروع طراحی و ساخت طلا است که طراح باید به سلیقه مخاطبان دقت زیادی داشته باشد. یعنی اینکه او چه می‌خواهد، چه نوع طراحی و چه رنگی از طلا برای او مورد پسند است، آیا نیاز است که از سنگ‌های قیمتی استفاده شود یا نه.

در مناطق جنوبی کشور اکثر افراد طلای سنگین با رنگ زرد را می‌پسندند، در حالی که در نقاط دیگری مثل تهران بیشتر به طلای سفید و سبک تمایل دارند. برای همین است که در ابتدای ایده پردازی باید به سلیقه مخاطب دقت زیادی داشته باشید تا از هزینه‌های اضافی پیشگیری شود.

منبع : https://www.mehrnews.com/news/5407008/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84-%D9%88-%D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%B7%D9%84%D8%A7-%D9%88-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%AA

helen بازدید : 48 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (1)

محوطه سازی چیست؟

ارائه یک تعریف منظم و کامل از محوطه سازی می‌تواند مقدمه‌ای خوب برای این مقاله و چگونگی محوطه سازی باشد. به طور کلی محوطه سازی عبارت است از معماری نمای خارجی و فضای بیرونی ساختمان. در واقع می‌توان گفت همان سلیقه و همان ظرافتی که در طراحی فضای داخلی به کار رفته می‌شود، در معماری فضای خارجی و نمای بیرونی ساختمان یا همان محوطه سازی‌اش نیز به کار رفته می‌شود.

محوطه سازی جلوه ویژه و زیبایی خاصی به خانه یا ویلای شما می‌بخشد و این امکان را برایتان فراهم می‌کند که علاوه بر فضای داخلی خانه یا ویلایتان، از فضای بیرونی‌اش نیز استفاده کنید و لذت شب‌ نشینی‌های بلند تابستان و بهار و شب‌های خنک و بارانی پاییز و زمستان را به خوبی بچشید.

اما شاید برای اینکار نیاز به راهنمایی و آگاهی از مراحل محوطه سازی داشته باشید و بخواهید بدانید چگونه می‌توانید محوطه سازی کنید و با ایجاد چه تغییراتی می‌توانید بهترین شکل یک محوطه سازی را در فضای بیرونی خانه یا ویلایتان اجرا کنید.

پس با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما پیشنهاداتی دهیم که ذهن شما را برای شروع پروژه محوطه سازی بازتر کرده و ایده‌هایی خلاقانه برای زیباتر کردن باغ یا حیاط منزلتان داشته باشید.

محوطه سازی : https://www.villa1000.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D9%88%D8%B7%D9%87.html

helen بازدید : 48 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  طراحی ویلا اولین پله از نردبان ساخت ویلاهای لوکس و زیبا  است. حتما تصاویر خیره کننده و جذاب ویلاهای لاکچری و پر زرق و برق را در مجلات یا صفحات مجازی اینترنتی دیده و با خود فکر کرده اید داشتن این ویلاهای لوکس، محال و مانند یک رویاست.

اما......

با هر بودجه و سرمایه ای که دراختیار دارید می توانید با طراحی ویلا، از یک اقامت لذت بخش و آرام در منطقه بکر، سرسبز و طبیعی بهره مند باشید. فقط کافیست:

کار را به کاردان بسپارید.

طراحی ویلا یک کارتخصصی است. با گسترش ویلاسازی در مناطق مختلف کشور، به ویژه توسعه ساخت ویلا در شمال و مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران، شرکت های بسیاری در این حوزه، دست به تبلیغات گسترده ای زده اند.

سود آوری ویلاسازی، به این تبلیغات دامن زده است.

به یاد داشته باشید:

به راحتی به شرکت ها و افراد غیر حرفه ای اعتماد نکنید.

 این امر منجر به هدر رفت سرمایه و زمان شما شده و در نهایت هم آن ویلای زیبایی که رویایش را داشتید، ساخته نخواهد شده.

الفبای طراحی ویلا بر مبنای دانش و آگاهی راجع به ایده پردازی خلاقانه، مسائل طراحی معماری ساختمان، محاسبات و اجرای سازه و طراحی و نصب تاسیسات پیشرفته، شکل می گیرد.

منبع : https://www.yjc.news/fa/news/7639441/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7-%D8%AA%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7

helen بازدید : 42 دوشنبه 29 آذر 1400 نظرات (0)

 بهترين روش های خريد كت تك مردانه

کت تک اسپرت

 

کت تک مردانه یکی از اجزای لباس به سبک کژوال و اسپرت است که جوانان معمولاً بیشترین طرفدار این سبک از پوشش هستند. کت‌های تک اسپرت در انواع پارچه و مدل در برندهای مختلف تولید می‌شوند. روش‌های متعددی برای خرید کت تک مردانه وجود دارند. روش مراجعه به فروشگاه‌های بزرگ و معروف، مراجعه به بازارها یا حراجی‌ها، مراجعه به مغازه‌ها یا خرید کت تک اسپرت به روش آنلاین و اینترنتی. به هرحال اگر می‌خواهید به روش حضوری یا اینترنتی اقدام به خرید کت تک مردانه نمائید، ناگزیر از داشتن اطلاعاتی هرچند مختصر در رابطه با کت اسپرت هستید. از اینرو مطالعه مقاله پیش رو به شما پیشنهاد می‌شود. با ما همراه باشید!

 

روشهاي خريد كت تك مردانه

 

هر یک از روش‌های گفته‌شده در سطور بالا مزایا و معایب خود را دارند؛ مثلاً در روش خرید کت تک مردانه به روش حضوری، شما ناگزیر از تحمل ازدحام جمعیت، اتلاف وقت در شلوغی خیابان‌ها و فروشگاه‌ها هستید ولی مزیت آن این است که می‌توانید از نزدیک محصولات را ببینید و مطابق با سایز و سلیقه خود، کت دلخواه را پیدا کنید. در خرید اينترنتي کت تک دست شما برای بازدید از نمونه‌های متنوع بازتر است و نیازی به تحمل ازدحام جمعیت خیابان و فروشگاه مورد نظر ندارید. حتی می‌توانید با مراجعه به سایت‌ها و برندهای متعدد، اختلاف قیمت‌ها را در آورده و بهترین تصمیم‌گیری را انجام دهید. تنها عیب خرید روش اینترنتی می‌تواند این باشد که شما همان لحظه خرید، امکان پرو ندارید و ناگزیر از اندازه‌گیری و اطلاع از سایز دقیق خود هستید و تا محصول را دریافت نکنید، نمی‌دانید که تن‌خور لباس به تن شما چگونه است. ولی از آن‌جایی که برخی فروشگاه‌ها، تا یک بازه زمانی مشخص به شما امکان تعویض را می‌دهند، این عیب چندان بزرگ و حل‌نشدنی به نظر نمی‌رسد.

 

روشهاي ستكردن كت تك مردانه

سبكي ديگر از كت مردانه اسپرت

   كت تك مردانه اسپرت، معمولاً با هر شلواري از جمله جين يا پارچه‌اي در مدل‌هاي مختلف ست مي‌شود. فقط لازم است جزئيات ست‌كردن آن را بدانيد و ظرافت‌ها را به روشي ماهرانه به كار ببريد تا واقعاً خوش‌پوش و شيك به نظر برسيد و در عين‌حال در لباس اسپرت خود كاملاً احساس راحتي و آزادي كنيد. از استايل كژوال و اسپرت در بسياري از موقعيت‌ها مي‌توان استفاده نمود. در هنگام خريد كت تك مردانه و ست‌كردن آن با بقيه اجزاي لباس خود، به اين موارد توجه كنيد:

 

  • كت اسپرت كاملاً به تن شما اندازه باشد؛ نه چندان گشاد و نه چندان تنگ، مخصوصاً در قسمت سرشانه كه بيشترين مركز توجه به اين نقطه جلب مي‌شود و لازم است كاملاً خوب و اندازه و دقيقاً هم‌اندازه عرض شانه شما باشد. بنابراين اگر درز آستين دقيقاً روي شانه و اتصال كتف با بازو نباشد و متمايل به سرشانه يا پايين‌تر از سرشانه باشد، نشان‌دهنده اين است كه كت يا براي شما كوچك است يا بزرگ.
  • دكمه‌هاي كت كاملاً به شما مي‌فهماند كه كت اسپرت اندازه شما هست يا نه. اگر با بستن دكمه اول كت احساس كنيد كه لباس در تن شما جمع شده‌است، به معناي آن است كه كت براي بدن شما كوچك و تنگ است.
  • يقه كت، آيتم ديگري است كه نشان مي‌دهد درخريد كت تك مردانه انتخاب درستي داشته ايد يا نه؛ زيرا اگر فاصله يقه كت با پشت يقه پيراهن مردانه شما زياد باشد به معناي آن است كه كت انتخابي برايتان بزرگ و گشاد است. بنابراين بايد كتي انتخاب كنيد كه اندازه شما باشد و معيار انتخاب مي‌تواند قرارگرفتن دقيق يقه كت روي سينه شما باشد.
  • مورد ديگر در ست‌كردن كت تك مردانه با بقيه اجزاي لباس، توجه به شلوار است. بنابراين اگر مي‌خواهيد استايل زيبايي داشته‌باشيد، به هنگامخريد كت تك مردانه به رنگ آن توجه كنيد كه با چه رنگ شلوارهايي مي‌توانيد آن را ست كنيد. به عنوان مثال، شلوارهاي كرم‌رنگ، بژ، خاكي و خاكستري مناسب‌ترين گزينه براي كت تك سورمه‌اي محسوب مي‎شوند. كت تك خاكستري را مي‌توانيد با شلوار خاكستري، نوك‌مدادي، سورمه‌اي، آبي تيره يا مشكي ست كنيد. اگر كت تك مشكي خريداري كرده‌ايد، مي‌توانيد آن را با شلواري به رنگ طوسي يا خاكستري بپوشيد. اين استايل براي شركت در مراسم رسمي ختم يا خاك‌سپاري همچنين ميهماني‌هاي دوستانه يا رفتن به رستوران مناسب است. كت اسپرت آبي را با شلوار آبي‌تيره يا همان رنگ ولي با طرح ديگري ست كنيد. اگر كت اسپرتي به رنگ صورتي، ياسي، بنفش، پاستيلي، آبي و … خريداري كرده‌ايد، شلوار سفيد مناسب‌ترين گزينه براي ست‌كردن آن محسوب مي‌شود.
  • آيتم ديگر در ست‌كردن كت تك اسپرت با بقيه اجزاي لباس، توجه به كفش است. از آن‌جايي كه استفاده از كت اسپرت به معناي داشتن استايل غيررسمي است، مي‌توانيد آن را با كفش‌هاي قايقي يا كتاني بپوشيد. اين در صورتي است كه از تي‌شرت براي زير كت استفاده كرده‌باشيد. ولي اگر زير كت اسپرت خود، از پيراهن مردانه استفاده كنيد، بهتر است كفش مردانه رسمي بپوشيد. كت تك اسپرت به همراه شلوار جين، مي‌تواند با كفش كتاني، نيم بوت و قايقي نيز ست شود.
  • استفاده از كراوات با كت اسپرت زماني است كه در زير كت، از پيراهن رسمي استفاده كرده‌باشيد. در فصول سرد سال، مي‌توانيد از دستمال گردن به جاي كراوات استفاده كنيد.
  • كت تك اسپرت همچنين اين قابليت را دارد كه در زمستان به همراه ژاكتي كه در زير آن مي‌پوشيد، مورد استفاده قرار گيرد. اين يكي از دلايل محبوبيت استفاده از كت تك اسپرت در بين آقايان است.

 

ويژگيهاي كت تك مردانه رسمي

 

كت تك مردانه رسمي

   كت تك مردانه رسمي، كتي است كه مي‌تواند ويژگي‌هاي كت اسپرت را داشته و به سبك رسمي دوخته شده‌باشد و يا حتي كت تنهاي ست كت شلوار شما باشد كه آن را به شكل تك با شلوار ديگري استفاده مي‌كنيد. به هرحال بارزترين مشخصه كت تك مردانه اسپرت، اين است كه با شلواري از همان پارچه و جنس، ست نشده‌است. با اين‌حال تفاوتي بين كت تك اسپرت با كت تك وجود دارد. بنابراين هر كت تك را مي‌توان اسپرت محسوب كرد اما هر كت اسپرتي لزوماً كت تك نيست. كت‌هاي تك را مي‌توان از پارچه‌هايي از جنس پشم، كتان، نيم پلي‌استر و … تهيه نمود. كت‌هاي تك مردانه رسمي دكمه‎هاي كمي دارند در حالي‌كه در نوع اسپرت تعداد دكمه‌ها بيشتر است.

 

 

زاگرسپوش

 

به هنگام خريد كت تك مردانه، به خاطر داشته‌باشيد از مدل‌هايي استفاده كنيد كه با بدن شما بيشترين هم‌خواني را داشته‌باشند و نقاط ضعف اندام شما را بپوشانند و بزرگ‌نمايي نكنند. اگر از آن دسته افراد هستيد كه به خريدهاي اينترنتي علاقه داريد، با مراجعه به سايت زاگرسپوش  كه افراد مشهور بسياري نيز از اين برند خريد خود را انجام مي‌دهند، شما با تنوع زيادي از مدل‌ها  روبرو خواهيد شد و با مقايسه  قيمت‌ها و تخفيف‌ها، مي‌توانيد بهترين انتخاب‌ها را انجام دهيد

منبع:


https://tinyurl.com/2p8b2y66

http://arpce.net/a-complete-guide-to-buying-a-mens-single-coat/

 

helen بازدید : 45 یکشنبه 21 آذر 1400 نظرات (0)

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس یکی از بهترین دستگاه های لیزر مو زائد در جهان است که با دارا بودن انواع طول موج لیزر مو زائد دایود 808، الکساندرایت 760 و ان.دی‌یاگ 1064 نانومتری برای انواع تناژ رنگی پوست و مو مناسب است؛ این سه طول‌موج توسط یک هندپیس و به‌صورت هم‌زمان ساطع می‌شوند. وجود دستگاه مجزای چیلر سبب افزایش طول عمر و کارایی دستگاه شده و به همین دلیل امکان استفاده مداوم از دستگاه وجود دارد. هندپیس دستگاه دارای یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند است. وجود سیستم خنک‌کننده باعث می‌شود تا بیمار درد کمتری را در هنگام برخورد پالس‌های لیزر احساس کرده و خطر سوختگی پوست‌های تیره کمتر می‌شود.

دستگاه پلاتینیوم پلاس به فناوری SHR مجهز است. این تکنولوژی سبب می‌شود تا امواج لیزر به‌درستی به عمق پوست نفوذ کرده و با گرمای مناسب فولیکول‌های مو را از بین ببرد.

بررسی دستگاه لیزر پلانتیوم پلاس : https://diodealex.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3/

helen بازدید : 39 جمعه 05 آذر 1400 نظرات (0)

چگونه در روزهای بارانی آرایشی ماندگار داشته باشیم؟

 

اکنون که در فصل سرد پاییز به سر می بریم باید همواره حواسمان به ماندگاری آرایشمان باشد، زیرا باران یکی از دشمن‌های اصلی میک‌آپ خانم‌هاست. به همین دلیل در این متن شما را با ترفندهای آرایشی برای ماندگارتر کردن آرایشتان در روزهای بارانی آشنا می‌سازیم. ندانستن این ترفندها موجب می‌شود که  باران و رطوبت آرایش شما را به طرز فجیعی دستخوش تغییر کند و ظاهری آشفته برایتان رقم بزند. به عنوان نخستین پیشنهاد قبل از اینکه به سراغ ترفندهای آرایشی برویم، پیشنهاد می‌کنیم خرید لوازم آرایشی ضد آب را فراموش نکنید زیرا این محصولات یکی از کلیدهای اصلی برای داشتن آرایشی مقاوم به شمار می‌روند. علاوه بر استفاده از این محصولات رعایت نکات ساده‌ای که در متن برایتان آورده‌ایم کمک موثری به ماندگارتر شدن آرایشتان خواهند کرد.

آرایش روز بارانی به چه صورت است؟ 

پیش از هر چیز باید حواستان به این نکته باشد که در روزهایی که هوا مرطوب و بارانی است باید فضایی برای تنفس پوستتان در نظر بگیرید. بهترین شیوه انجام این کار آرایش نکردن یا کم آرایش کردن است. با این حال چنانچه داشتن آرایشی تکمیل برایتان مهم است نکات زیر به شما کمک می‌کند:

استفاده از پرایمر را فراموش نکنید

پرایمر محصول آرایشی محبوبی برای زیرسازی آرایش قلمداد می‌شود. یک پرایمر نه تنها سطح پوست را بسیار صاف و یکدست می‌کند، بلکه در ماندگارتر کردن آرایش هم تاثیر قابل توجهی دارد. در نتیجه استفاده از پرایمر آرایش شما در روزهای بارانی و مرطوب هم دوامی چند برابر خواهد داشت.

BB کرم را جایگزین کرم پودر کنید

بهتر است استفاده از کرم پودرهای سنگین را جایگزین BB کرم‌های فاقد چربی کنید. ممکن است با BB کرم ها آشنایی نداشته باشید، این محصولات در حقیقت مشابه کرم پودرها هستند و قادر به محو کردن و پوشاندن عیوب پوست می‌باشند. تفاوت BB کرم ها با کرم‌پودرها در واقع در بافت سبک و طبیعی آنها نهفته است. سبکی این کرم‌ها باعث می‌شود تا ماندگاری بیشتری از خود نشان دهند و گزینه مناسب‌تری برای ماندگاری آرایش در روزهای بارانی به شمار روند.  

کانسیلر بدون چربی استفاده کنید

هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین یک کانسیلر باکیفیت برای پوشاندن لکه‌های پوستی و سیاهی‌های دور چشم باشد. چنانچه می‌خواهید از کانسیلر استفاده ‌کنید، دقت داشته باشید که حتماً فاقد چربی باشد. زیرا استفاده از کانسیلرهای چرب در روزهای مرطوب و بارانی نه تنها آرایشتان را خراب می‌کند، بلکه ظاهری کثیف و براق به صورتتان می‌بخشد.

استفاده از پودر فیکس را دست کم نگیرید

پس از تمام شدن آرایشتان حتما از یک پودر فیکس (یا همان پودر بِیک) مناسب استفاده کنید. فیکساتور شما می تواند چربی و رطوبت اضافی را از روی پوستتان گرفته و جذب خود نماید. به این ترتیب نه تنها آرایشی مات و طبیعی خواهید داشت، بلکه ماندگاری آرایشتان هم به طرز قابل توجهی افزایش می‌یابد.

با رژگونه پودری به گونه‌هایتان جلوه دهید

پیشنهاد می‌کنیم در روزهای بارانی استفاده از رژگونه پودری را جایگزین سایر نمونه‌های رژگونه کنید. این رژگونه‌ها نسبت به سایر انواع رژگونه (مایع، کرمی و قلمی) از ماندگاری بیشتری برخوردارند. علاوه بر این رژگونه‌های پودری کمتر در معرض آسیب ناشی از باران قرار می گیرند. دقیقا بر عکس رژگونه های مایع که به علت رطوبت، ظاهری چرب و براق پیدا کرده یا حتی روی پوست پخش شوند.

حتما از پرایمر پیش از سایه زدن استفاده کنید

اگر هوس استفاده از سایه چشم در روزهای بارانی را داشتید ابتدا پلک‌های خود را با پرایمر چشم آماده کرده و سپس از سایه چشم پودری استفاده کنید. علت تاکید بر استفاده از سایه چشم پودری آن است که سایه چشم های مایع و چرب زیر باران دچار ریزش شده و دور چشمتان را کثیف می‌کنند.

استفاده از خط چشم مایع را جایگزین کنید

توصیه می‌کنیم از خط چشم مایع به جای خط چشم‌های مدادی و ژله‌ای استفاده کنید. زیرا خط چشم‌های مایع (به ویژه اگر ضد آب باشند) نسبت به سایر انواع خط چشم از ماندگاری بیشتری برخوردارند، به هیمن جهت در روزهای بارانی و مرطوب دور چشم پخش نمی‌شوند.

ریمل‌های ضد آب تنها گزینه برای روزهای بارانی

چنانچه قصد آرایش کردن در روزهای بارانی را دارید حتما از ریمل ضد آب استفاده کنید. در حقیقت ریمل‌های ضد آب باید تنها گزینه شما برای حالت دادن به مژه هایتان در روزهای بارانی باشند، زیرا سایر انواع ریمل به راحتی  دچار ریزش شده و دور چشمتان را سیاه می‌کنند.

استفاده از مرطوب کننده لب را فراموش نکنید

پیش از زدن رژ لب حتماً لب‌هایتان را با محصولات آبرسان (مانند بالم لب) مرطوب کنید. زیرا لب‌ها در اثر سرما و وزش باد خشک شده و ترک می خورند. این اتفاق نه تنها باعث جلوه نامناسب رژ لب بر روی لب‌هایتان می‌شود، بلکه می‌تواند باعث خونریزی لب‌هایتان نیز بشود.

حرف آخر

مهم‌ترین نکته یا ترفند برای افزایش ماندگاری آرایش در روزهای سرد و بارانی همچون پاییز و زمستان عدم استفاده از لوازم آرایشی فاقد چربی و روغنی است. در غیر این صورت، باران باعث محو شدن آرایش از چهره شما خواهد شد. همچنین توصیه می کنیم برای روزهای بارانی خود حتما یک چتر در نظر بگیرید و همیشه همراه خود داشته باشید. زیرا محصولات آرایشی تنها می‌توانند در برابر مقدار کمی رطوبت مقاومت از خود نشان دهند.

مطمنا بعد از آگاهی از این ترفندها یکی از چالش‌های اصلی برایتان خرید لوازم آرایشی ضد آب و باکیفیت است. برای این منظور می‌توانید به سایت فروشگاهی «اینچند» و دیجیکالا سر بزنید و از محصولات متنوع این فروشگاه انتخاب و خرید کنید. وجه برتری محصولات «این‌چند» علاوه بر داشتن کیفیت و تنوع قیمت مناسب آنهاست. شما می‌توانید برای خرید رژ لب و خرید مرطوب کننده لب به دسته بندی آرایش لب و برای خرید پرایمر یا خرید کانسیلر به دسته بندی محصولات آرایش صورت اینچند مراجعه کنید.  

 

helen بازدید : 45 یکشنبه 09 آبان 1400 نظرات (0)

طرز تهیه باقلوا خانگی ترکی برای 6 نفر

طرز تهیه باقلوا خانگی ترکی برای 6 نفر را برای شما عزیزان به صورت کاملا حرفه ای تدارک دیده ایم. امیدواریم که این بخش از آموزش آنلاین را آموخته و این شیرینی سنتی را در منزل برای عزیزانتان تهیه و نوش جان نمایید. باقلوا را میتوان از شیرینی های فوق العاده خوشمزه و لذیذ دانست که در شهر ها و کشور های مختلفی تهیه و سرو می شوند.
این شیرینی خوشمزه که در اصل با پسته تهیه می شود و البته نوع ترکی آن به این صورت است، روز جهانی خاصی هم دارد. روز جهانی باقلوا 18 نوامبر هر سال در استانبول ترکیه جشن گرفته می شود. طرز تهیه باقلوا خانگی ترکی که امروز برای شما عزیزان آماده کرده ایم، همان باقلوای استانبولی است. پس این آموزش را دنبال کنید و این شیرینی خوشمزه ترکی را آموخته و در منزل با چای نوش جان کنید. یک شیرینی تبریزی برایتان در نظر داریم که کافیه آنرا امتحان کنید؛ پس طرز تهیه قرابیه تبریز مخصوص را مطالعه نمایید.
ترکیه بطور کل از آن دسته کشور هایی است که دارای فرهنگ غنی در زمینه های مختلف بوده و این فرهنگ در آشپزی و تغذیه این کشور این به حد بسیار زیادی دیده می شود. آشپزی ترکی شامل انواع غذاها و شیرینی های خوش طعم و مزه بوده طرز تهیه باقلوا خانگی ترکی که در حال مطالعه آن هستید نیز یکی از این شیرینی های بی نظیر می باشد.

نکته ای که در رابطه با طرز تهیه باقلوا خانگی ترکی و انواع آن این بخش میتوان گفت به این صورت است که کشورمان ایران نیز چندین نوع باقلوای خوشمزه را در فرهنگ آشپزی خود دارد. استان هایی نظیر یزد و قزوین از جمله همین استان های محبوب و معروف است اما باید به این مورد اعتراف کرد که باقلوای ترکی، بهترین در این نوع بوده و رقیبی نمی تواند داشته باشد. یکی دیگر از شیرینی های محبوبی که می توانید روش پختش را بیاموزید، طرز تهیه شیرینی بادامی کاوالا می باشد.
البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که کشور یونان نیز این شیرینی خوشمزه را به روشی نزدیک به روش ترکی در لیست شیرینی های خود دارد. به شما پیشنهاد می کنم که در صورتیکه تمایل دارید تا هنر آشپزی خود را در زمینه شیرینی های گیلانی نیز افزایش دهید، طرز تهیه شیرینی رشته خوشکار اصل گیلانی را به شما توصیه می کنیم.

منبع : https://1touchfood.com/%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%82%D9%84%D9%88%D8%A7-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C/

helen بازدید : 53 چهارشنبه 20 مرداد 1400 نظرات (0)

کاربرد پنل اس ام اس چیست؟

بازاریابی پیامکی مهمترین کاربرد سامانه پیامکی است
اما شاید سوال شما این است که بازاریابی پیامکی به چه معناست ؟
در بازاریابی پیامکی شما به واسطه پنل اس ام اس و با ارسال پیامک با مشتریان فعلی خود ارتباط برقرار کرده و در عین حال مشتریان جدیدی به دست می آورید. با پیروی از اصول صحیح، پیامک تبدیل به یکی از ساده ترین، ارزان‌ترین و موثرترین رو‌ش‌های شما برای ارتباط با مشتریان و تبلیغات خواهد شد.

برخی از کاربردهای پنل اس ام اس

  • ارسال پیامک های تبلیغاتی
  • ارسال و دریافت پیامک های ارتباط با مشتری
  • ارسال پیامک های خدماتی
  • راه اندازی پیامک نظرسنجی
  • را اندازی مسابقه پیامکی
  • پاسخ دهی خودکار
  • اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار و وب سایت
  • دریافت گزارش دقیق از وضعیت پیامک ها
  • و هزاران کاربرد دیگر برای پنل اس ام اس

برای مشاهده کاربرد های دیگر پنل پیامکی به این سایت مراجعه کنید.

helen بازدید : 58 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

قیمت باتری موتور برقی از نوع باتری لیتیومی چقدر است و کیفیت آن در چه حد است

در زندگی امروزه وسایل حمل نقلیه زیادی وجود دارد ولی همچنان برای اکثر کاربران وسایل نقلیه ،ملاک های مختلفی حائز اهمیت است.موتور های برقی از جمله وسایل نقلیه ای هستند که علاوه بر اینکه هزینه سوختشان بسیار پایین تر از بنزین است،آلودگی محیطی بسیار کمتری را نیز به جا میگذارند!

    

موتور برقی در مقایسه با موتورهای بنزینی اصطحکاک کمتری دارد و بسیار کم دچار مشکل می شود و همچنین از لحاظ. باتری موتور برقی یا موتور شارژی شامل ۴ قطعه اساسی است که در ادامه توضیح می دهیم ولی در ابتدا بهتر است کمی درباره قطعات موتور برقی بیشتر بدانیم.

قطعات تشکیل دهنده اصلی موتور برقی

درایور یا کنترلر موتور برقی

درایور یا همان کنترلر وظیفه تامین ولتاژ موتور را برعهده دارد. این قطعه ممکن است در اثر فشار، گرما و همچنین بر اثر آب خوردگی بسوزد. ولتاژ مصرفی این قطعه به نوع موتور و میزان باتری وابسته است که اکثرا با ولتاژهای ۴۸، ۶۰  و ۷۲ ولت ساخته میشود.

دینام یا موتور هاب ( براشلس ) موتور برقی

در موتورهای برقی و شارژی قطعه برقی متحرک آن، دینام است که جزو موتورهای براشلس یا همان هاب هستند. در این سیستم سیم پیچ متحرک نیست و پوسته در اطراف آن در حال گردش است. توان موتور برقی از ۵۰۰ وات آغاز می‌شود و تا ۵۰۰۰ وات نیز می‌رسد. گاهی اوقات بر اثر آب خوردن و یا ضربه این قطعه آسیب دیده یا قطعات آهنی درون آن می‌شکند که امکان تعویض یا تعمیر آن وجود دارد.

دسته گاز موتور برقی

دسته گاز وظیفه کنترل سرعت و هدایت موتور برقی در سرعت مورد نظر شما را برعهده دارد. معمولا راندمان این قطعه به شکل آنالوگ است و دارای سه سیم است که هر کدام از صفر تا پنج یا شش ولت را در بر می‌گیرد. یکی از علت قیمت بالا باتری موتور برقی همین قطعه است.

کانورتر DC به DC

 این قطعه یک مبدل است و برق موردنیاز خود را از باتری موتورهای برقی گرفته و تبدیل به ۱۲ ولت می‌کند. موتور هم مثل چراغ های راهنما، چراغ جلو و بوق که از برق باتری استفاده می‌کنند با برق ۱۲ ولت کار می‌کند. بر همین اساس در باتری موتور برقی این قطعه جهت تامین ولتاژ این قطعات کاربرد دارد. احتمال اینکه این قطعه دچار مشکل شود بسیار پایین است اما اگر در این قسمت مشکلی پیش بیاید ممکن است موتور شما روشن نشود.

 

انواع باتری موتور برقی

باتری موتور برقی یا موتور شارژی با توجه به نوع و مدل موتور برقی، ابعاد و وزن آن در انواع مختلفی ساخته می شوند. سه نوع از باتری موتور برقی که کاربرد بیشتری دارند باتری خشک و باتری لیتیم-پلیمری و باتری ژله‌ای هستند.

باتری‌های خشک اندازه و وزن بیشتری نسبت به باتریلیتیوم پلیمر دارند ولی طول عمر متوسط باتری خشک از باتری‌های لیتیومی کمتر است. مزیت باتری ژله‌ای امکان تعداد شارژ و دشارژ  بیشتر نسبت به دیگر باتری‌ها است. باتری‌های خشک در ظرفیت های متفاوت تولید می‌شوند اما یکی از پرمصرف ترین باتری‌ها در مدل‌های مختلف موتورهای برقی، باتری ۱۲ ولت ۲۰ آمپر است.

قیمت باطری موتور برقی

باطری‌های که در موتور شارژی استفاده می شوند ۶ و ۱۲ ولت هستند ولی اندازه آمپر این باتری‌ها با یکدیگر متفاوت است و آن ها را به ۱۴ نوع متفاوت تقسیم می‌کند که این تفاوت بستگی به طراحی موتور شارژی دارد. هر چقدر که به میزان آمپر آن اضافه شود قیمت باتری موتور برقی افزایش پیدا می کند.

  • باتری ۶ولت ۴.۵ آمپر
  • باتری ۶ولت ۵ آمپر
  • باتری ۶ولت ۲.۸ آمپر
  • باتری ۶ولت ۷ آمپر
  • باتری ۶ولت ۱۰ آمپر
  • باتری ۶ولت ۱۲ آمپر
  • باتری ۱۲ولت ۴.۵ آمپر
  • باتری ۱۲ولت ۲.۳ آمپر
  • باتری ۱۲ولت ۷ آمپر
  • باتری ۱۲ولت ۳.۳ آمپر
  • باتری ۱۲ولت ۳.۲ آمپر
  • باتری ۱۲ولت ۲.۸ آمپر
  • باتری ۱۲ولت ۱۲ آمپر
  • باتری ۱۲ولت ۹ آمپر

 

ویژگی ها و نکات باتری موتور برقی

عمر باتری‌های موتور برقی به اندازه کیفیت آنها بین ۳ تا ۸ سال متغیر است. برای هربار استفاده از موتورهای برقی، شما با یک بار شارژ توانایی تولید قدرتی به اندازه پیمایش بین ۶۰ تا ۸۰ کیلومتر را دارید. معمولا ۳ حالت مصرف انرژی در موتورهای برقی وجود دارد حالت زیاد، کم و متوسط. اگر حالت مصرف بالا را انتخاب کنید، موتور در بیشترین توان و قدرت تولیدی قطعا شارژ باتری موتور برقی زودتر از حالت های دیگر مصرف می‌شود.

شارژ اولیه باتری‌های موتور شارژی باید حدود ۱۴ ساعت انجام شود، جهت شارژهای بعدی حدود ۷ تا ۸ ساعت باید شارژ شود. جهت بهبود طول عمر باتری و مفید بودن خرید باتری موتور، موتور را در زمان های کوتاه استفاده نمایید و شارژ و دشارژ نمایید. وظیفه شارژر موتور برقی شارژ کردن باتری‌های موتور برقی است. این قطعه نیز در ولتاژهای مختلف و آمپرهای متفاوت تولید می‌شود که متناسب با باتری‌های موتور از شارژر مخصوص آن استفاده می‌کنند.

در انتها تعدادی از مزایا  موتور برقی را نیز برای شما آورده ایم

· نداشتن مصرف سوخت بنزینی

· عدم آسیب به محیط زیست

· عدم نیاز به گواهینامه در موتور های برقی که توان پایین دارند

· عدم تولید آلودگی صوتی

· توان مناسب نسبت به موتور های بنزینی

· امکان شارژ شدن در منزل و در بیشتر محیط هایی که برق شهری وجود داشته باشد

· داشتن ایمنی بالا به دلیل سرعت پایین موتور های برقی

· مدل مخصوص بانوان،برای بانوان طراحی شده و در ایران قابل استفاده است

· با توجه به ایمن بودن میتواند برای نوجوانان حتی جایگزین سرویس مدرسه باشد

· هزینه نگهداری کمتر

· قابل استفاده در بسیاری از مکان ها بدلیل نداشتن سر و صدای زیاد

· جا به چایی راحت به دلیل وزن کم

با توجه به موارد ذکر شده میتوان نتیجه گرفت در بیشتر موارد هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ ایمنی و حتی آسیب های محیطی،موتور های برقی بسیار به صرفه تر و بهینه تر می باشند.اما یکی از مهم ترین چیز ها در موتور های برقی باتری است که در این مقاله ما سعی کرده ایم که انواع باتری های موتور های برقی و نحوه عملکردشان را برای شما بیاوریم تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

منبع مقاله

helen بازدید : 50 چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟

CRM مخفف Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است؛ اما با یک ترجمه ساده که نمی‌توان معنی ارتباط با مشتری را فهمید! پس بیایید ببینیم که مدیریت ارتباط با مشتری در دنیای بیزینس و کسب و کار چه معنی دارد.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک فناوری یا بهتر بگوییم یک برنامه برای مدیریت روابط و تعامل شرکت شما با مشتریان و مشتریان بالقوه است. هدف CRM ساده و مشخص است: بهبود روابط تجاری. یک سیستم CRM به شرکتها کمک می‌کند تا با مشتریان در ارتباط باشند و این ارتباط را ساده و راحت باشد.

بگذارید ساده‌تر بگوییم:

مشتری‌های شما در کانال‌ها مختلف با شما در ارتباطند و با هم تعامل دارید. CRM تمام این پیام‌ها و تعاملات را در یکجا برای شما جمع می‌کند. مدیریت متمرکز داده‌ها کمک می‌کند که زودتر به مشتری پاسخ دهید و مشکلش را حل کنید. این پاسخگویی سریع یک تجربه کاربری خوب برای مشتری می‌سازد و رضایت او را افزایش می‌دهد.

این تازه بخشی از کار مدیریت ارتباط با مشتری است. در ابتدا نرم‌افزارهای CRM برای بازاریابی و فروش و خدمات طراحی شده بودند ولی حالا کسب و کارها این امکان را دارند که با همان یک نرم‌افزار روابط بین اعضای تیم، مشتریان، شرکا و فروشندگانشان را مدیریت کنند.

نرم‌افزار CRM چه کاربردی دارد؟

نرم‌افزار CRM اطلاعات و اسناد مشتری را به یک پایگاه داده CRM متصل می‌کند تا اعضای یک تیم کاری بتوانند به‌راحتی به آن دسترسی پیداکرده و آن را مدیریت کنند. البته این نرم‌افزارها کارهای دیگری هم می‌کنند:

اولی اینکه می‌توانند تعاملات مشتری (از طریق ایمیل، تماس تلفنی، رسانه‌های اجتماعی یا سایر کانال‌ها، بسته به قابلیت‌های سیستم) را ثبت و ضبط کند. می‌توانند فرآیندهای مختلف، مانند وظایف، تقویم‌ها و هشدارها را به طور خودکار و یکپارچه تنظیم و اعلام کند تا سیستم سریع‌تر پیش برود. همچنین این قابلیت را دارد که مدیران بتوانند از طریق اطلاعاتی که در سیستم ضبط می‌کند به مدیران گزارش دهد تا عملکر و بهره‌وری را پیگیری کنند.

برخی از ویژگی‌های رایج در CRM عبارت‌اند از:

  • خودکارسازی نیروی فروش: این ویژگی که با عنوان خودکارسازی مدیریت فروش نیز شناخته می‌شود، به‌ منظور جلوگیری از تلاش‌های تکراری بین فروشنده و مشتری تعریف‌شده است. یک سیستم CRM می‌تواند به‌طور خودکار تمام تماس‌ها و پیگیری‌های بین دو طرف را دنبال کرده و مانع از دوباره‌کاری و فرآیندهای تکراری گردد. تمام درخواست‌های تماس در سیستم ثبت می‌شوند و نیروهای فروش می‌توانند کل لیست را ببیند و با آن‌ها تماس بگیرند.  هر درخواست که پیگیری شود به انجام شده‌ها می‌رود؛ بنابراین نیازی نیست شما دقیقاً با همان مشتری‌هایی تماس بگیرید که همکار شما ارتباط برقرار کرده است.
  • خودکارسازی تماس‌ها: این ویژگی با این منظور طراحی‌شده است که کار کسل‌کننده یک مسئول مرکز تماس را از بین ببرد. خودکارسازی مرکز تماس ممکن است شامل صداهای از پیش ضبط‌ شده باشد که در حل مشکلات مشتری و انتشار اطلاعات کمک می‌کند. نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارند که با دسکتاپ مسئول مربوطه ادغام می‌شوند تا درخواست‌های مشتری را به‌گونه‌ای مدیریت کنند که زمان تماس کاهش‌یافته و فرآیندهای خدمات به مشتری ساده‌تر شوند.
  • اتوماسیون اداری: با نرم‌افزار CRM ارجاعات بین اعضای تیم به راحتی انجام می‌شود. مثلاً یکی از اعضای تیم فروش تماسی را پیگیری می‌کند، خرید توسط مشتری انجام می‌شود و کارمند فروش پیش فاکتور را ثبت می‌کند و به حسابداری ارجاع می‌دهد. واحد حسابداری پیش فاکتور را رو سیستم دریافت کرده کارهای لازم را انجام می‌دهد، فاکتور را به تیم فروش میفرستد تا برای مشتری ارسال شود.

یک سیستم کاملاٌ اوماتیک و سریع! دیگر نیازی نیست که کسی هماهنگی انجام دهد چون همه چیز برای افراد در پنل کاربریشان مشخص است.

منبع : www.owj.io

helen بازدید : 62 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

معرفی قطعات روی برد موبایل

مقاومت

معمولی

در مقاومت معمولی :احتمال خرابی ۵% .رنگ آنها :آبی /مشکی/سبز(به شکل مکعب) عدد یا مقداری روی آن نوشته نشده است

فیوزی

در مقاومت فیوزی(سیمی) : احتمال خرابی۹۵%. مهمترین :فیوز مدار شارژ(۰۰۰-k) عدد یا مقدار روی آن نوشته شده است /به شکل مکعب مستطیل )

طریقه تست مقاومت

طریقه تست :باید رنج مولتی متر را روی حالت بوق بگذارید و به دو سرمقاومت می زنیم باید بوق بزند تا سالم باشد .اگر بوق نزند مقاومت خراب است .

اگر در شناخت مقاومت مشکل دارید روی لینک مقاومت کلیک کنید و از صفر تا صد را یاد بگیرید


خازن گوشی چیست

Capacitor

۱- خازن سرامیکی : خازنی است (به رنگ طوسی یا قهوه ای ) بدون هر گونه عدد یا مقدارروی آنها است

۲- خازن الکترولیتی : قهوه ای مشکی

 دو مقدار کد و ولتاژ روی آن نوشته شده است

نحوه تست خازن گوشی

خازن بر عکس مقاومت اگر مولتی متر را روی رنج بوق قرار دهید .اگر دو سر آن را بر دو سر خازن قرار دهید اگر سالم باشد نباید بوق بزند و اگر خراب باشد بوق می زند

اگر در شناسایی و تست خازن مشکل دارید روی لینک زیر کلیک کنید

خازن گوشی و نحوه تست آن


سلف Inducator :

سلف خیلی کم اتفاق می افتد که خراب می شود و در واقع بیشتر ، پایه های آنها بر روی برد قطع می شود

نحوه تست سلف بر روی گوشی

تست سلف مثل مقاومت است باید بوق بزند که نشانگر سالم بودن سلف باشد


دیود چیست و نحوه تست آن بر روی برد گوشی

دیود فقط یک کد روی آن نوشته شده است و یکسو ساز است یعنی فقط جریان را از یک طرف عبور می دهد


ترانزیستور در گوشی موبایل

( ۲ یا ۳ پایه دارد یا ۴ پایه )

برای انتقال noise و پارازیت به بدنه استفاده می شود فقط در مدار آنتن (رگلاتور).

قطعات بعدی ۵یا ۶ پایه هستن

اگر در ترانزیستور مشکلی دارید لینک زیر را کلیک کنید

ترانزیستور


کریستال

کریستال مدار ساعت (فرکانس کاری۳۲٫۷۶۸KHZ

کریستال بوت کردن cpu راه انداز سیستم۲۶MHZ-13MHZدر اثر خرابی گوشی اصلا روشن نمی شود


آیسی cpu: (پردازشگر)

این Ic مغز برد محسوب می شود و کلیه فعالیت های مادربرد را به عهده دارد و اطلاعات به صورت دیجیتال  وارد Cpu شده  و پس از پردازش و تحلیل به قطعه مورد نظر ارسال میشود Cpuخیلی کم آسیب می بیند مگر آنکه ضربه شدیدی به دستگاه وارد شود یا دچار آب خوردگی شود  .در اثر خرابی Cpu دستگاه به هیچ عنوان روشن نخواهد شد .  ،معمولا بزرگترین Ic موجود بر روی برد Cpu است.

برای آشنایی کامل با قطعات موبایل اینجا کلیک کنید.

helen بازدید : 56 سه شنبه 07 بهمن 1399 نظرات (0)

image-20210112104947-1.jpeg

شبکه‌های اجتماعی علاوه بر ایجاد یک فضای مناسب برای دوستان و خانواده برای به اشتراک‌گذاری تصاویر همدیگر کاربردهای بسیار زیاد دیگری دارد که کسب درآمد یکی دیگر از ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی نیز می‌باشد و بسیاری از افراد و شرکت‌ها از آن برای پیشرفت کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند.

افراد زیادی در شبکه‌های اجتماعی و با خرید فالوور اینستاگرام و افزایش فالوور توانسته‌اند از این راه کسب و درآمد کنند و منبع درآمد خوبی را برای خودشان مهیا کنند. ما در این مقاله قصد داریم به اهمیت افزایش دنبال کننده‌ها در شبکه‌های مجازی بپردازیم و راه‌های افزایش دنبال کنندگان را به شما آموزش بدم پس با ما همراه باشید.

اهمیت تعداد دنبال کننده حتی برای کسب و کارهای بزرگ و شناخته شده

شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ جهان از جمله: آمازون و نایک و… به این باور رسیده‌اند که هر چه میزان تبلیغات آنها بیشتر باشید درصد دیده شدن و شناخته شدنشان افزایش پیدا می‌کند. دیده شدن به آنها کمک می‌کند تا جایگاه خود را در بازار جهانی حفظ کنند و همیشه به کسب‌وکار خود رونق ببخشند تا در رقابت با دیگر شرکت‌ها همیشه پیشتاز باشند.

قبل از به وجود آمدن شبکه‌های مجازی و اجتماعی شرکت‌ها تبلیغات خود را از طریق بیلبوردها و بنرها انجام می‌دادند اما امروزه تقریباً این روش‌ها منسوخ‌شده است و راه‌های جدیدی برای ارائه محصولات و کالا راه‌اندازی شده است.

جی فالوور : خرید فالوور واقعی و تبلیغ از طریق شبکه‌های اجتماعی یکی از این راه‌ها می‌باشد که به کمک آن می‌توانید به‌راحتی محصولات خود را تبلیغ کنید. تنها کاری که باید برای نمایش بهتر محصولات خود انجام دهید خرید فالوور ایرانی فعال است تا با بالا بردن تعداد دنبال کنندگان که بسیار نیز به صرفه است به افزایش فروش میز دست پیدا کنید.

افراد زیادی بر این باور هستند که تبلیغات برای شرکت‌های بزرگ تأثیر زیادی ندارد زیرا دست‌کم هر فردی از این کمپانی های بزرگ یک بار خرید کرده و با آنها آشنا است اما من به شما می‌گویم که این باور کاملاً اشتباه است.

شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ نیز قصد دارند خدمات و محصولات جدید خود را به مردم سراسر جهان معرفی کنند تا بتوانند فروش خود را ارتقا ببخشند و رقبا را پشت سر بگذارند. این شبکه‌های مجازی هستند که میزان محبوبیت یک برند را مشخص می کنند و به همین دلیل تمامی شرکت ها و برند ها به خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش روی می آورند و به آن احتیاج دارند.

helen بازدید : 54 پنجشنبه 25 دی 1399 نظرات (0)

از کجا دستگاه لیزر دایود الکس را تهیه کنیم

با توجه به موارد گفته شده در این مقاله شاید بر آن شدید که از دستگاه لیزر دایود الکس استفاده کرده و از مزایای آن بهره ببرید. در وهله‌ی اول باید عرض کنیم که این دستگاه را باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید، چرا که عرضه‌ی دستگاه‌های تقلبی در بازار رو به افزایش شدیدی است و قیمت دستگاه لیزر دایود الکس را بسیار گران تر از فروشگاه های معتبر اعلام میکنند.

ما به شما عزیزان استفاده از خدمات تیم تخصصی طاهر تاج مادر را پیشنهاد می‌کنیم. این تیم متخصص با دارا بودن افراد با تجربه و شناخت کافی نسبت به کلیه دستگاه‌های لیزر مو می‌توانند خدمات مناسبی در این زمینه به شما ارائه دهند.

همچنین در نظر بگیرید که شرکت طاهر تاج مادر به غیر از دستگاه لیزر دایود الکس از یک‌سری دستگاه‌های دیگر قدرتمند در این باره رونمایی کرده است که می‌توانید اطلاعات همه آنها را در سایت رسمی این شرکت مشاهده کنید. توصیه می‌کنیم برای مشاهده این اطلاعات و همچنین برقراری تماس با مشاوران این تیم به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

راه‌های ارتباطی موجود در این سایت می‌تواند بدون کمترین دردسری شما را آماده‌ی یک مشاوره تلفنی کاملاً رایگان در خصوص اطلاعات انواع دستگاه‌های لیزر و همچنین چگونگی خرید آنها کند.

کاربرد لیزر الکس دایود

  1. جوان‌سازی پوست و موزدایی
  2. درمان مؤثر ضایعات مربوط به رنگدانه ­ها
  3. درمان مؤثر ضایعات عروقی

ویژگی های لیزر الکس دایود

  • قدرت ۳۰۰ میلی متری را دریافت می کند و خروجی پایدار را با فرکانس بالا تامین می کند در نتیجه ثبات بالا، طول عمر طولانی و نتیجه درمان عالی دارد
  • پروب ها با ماژول نیمه هادی سرد می شود و می تواند محل مداوا را به طور کامل خنک نگه دارد
  • کاربرد ساده لیزر با استفاده از فیبرهای نوری هوشمند
  • قابلیت تنظیم نقطه بین ۳ تا ۱۰ میلی متر
  • از صدمه رساندن به اپیدرم محافظت می کند
helen بازدید : 56 شنبه 13 دی 1399 نظرات (0)

  توییتر نوعی شبکه اجتماعی فوق العاده و محبوب است و بیشتر افراد در جهان جز کاربران این شبکه اجتماعی مشغول به فعالیت هستند . اگر به دنبال افزایش فالوور توییتر و یا خرید فالوور توییتر هستید این مقاله به شما کمک میکند.

فالوور توییتر را می توان یک نوع ویژگی برای توییتر دانست ، که به معنای دنبال کننده است . یعنی شما در شبکه اجتماعی توییتر دارای یک صفحه هستید و اگر کاربران ایرانی و غیر ایرانی شما را فالو کنند ، به عنوان فالوور در توییتر شما شناخته می شوند.

طبیعتا مانند شبکه های اجتماعی دیگر مثل اینستاگرام ، فیس بوک و… هرچه شما فالوورهای بیشتر داشته باشید. از محبوبیت بالاتری در بین کاربران توییتر برخوردار خواهید بود و فردی شناخته تر در بین مردم خواهید بود .

 

راه های افزایش و خرید فالوور توییتر

 

در توییتر هنگامی که شما برای دیگر کاربران یک توییت در توییتر ارسال می کنید . این توییت توسط دیگر کاربران دیده شده و ممکن است لایک بخورد . شما می توانید از ارسال توییت های خود در توییتر کسب درآمد کنید . وبسایت ایران سوشیال یکی از سایت های خرید فالوور در این زمینه است.

برای اینکه بتوانید در کسب درآمد توسط توییتر درآمد خود را افزایش بدهید .باید بتوانید فالوورهای خود را در توییتر بالا ببرید تا افراد بیشتری توییت های شما را ببینند . افزایش فالوور در توییتر کار سخت و طاقت فرسایی است . به همین دلیل پیشنهاد می شود . برای افزایش فالوور در توییتر ، از سایت های خرید فالوور در توییتر ، خرید فالوور در توییتر انجام دهید .

helen بازدید : 56 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

راهکارهای ساده برای فرار از درد کمر درد

بسته به اینکه علت کمر درد چیست و چه مدت طول کشیده است درمان آن متفاوت است. کمردرد به ندرت نیاز به جراحی دارد حتی اگر علت آن دیسک کمر باشد.

کمر درد

اگر یکبار کمردرد گرفته اید احتمال آن هست که باز هم به آن مبتلا شوید. پس گرچه درمان کمردرد مهم است ولی مهم تر از آن مدیریت درد است.

مهم ترین روش های پیشگیری از بروز کمردرد این است که عضلات کمر و شکم خود را قوی نگه دارید، خوب بایستید و بیاموزید که چگونه استرس را مهار کنید. با سایر راه های پیشگیری از کمر درد آشنا شوید.

استفاده از بالش زیر زانوها:

اگر درد زیاد است 1 تا 2 روز استراحت کنید ولی نه بیشتر. استراحت بیش از دو روز ممکن است به علت ایجاد مشکلات روحی و به علت کاهش قدرت انقباضی عضلات کمر، درد را بیشتر کند. همچنین با استراحت طولانی مدت خطر لخته شدن خون در ساق پا افزایش می یابد پس فرد دچار کمردرد باید هرچه زودتر فعالیت معمول روزانه را شروع کند. به پشت بخوابید و یک بالش زیر زانو های خود بگذارید تا کمی خم شوند یا به پهلو بخوابید و یک بالشت بین پاهایتان بگذارید. برای مدت طولانی در یک وضعیت نخوابید. هر 2 تا 3 ساعت حدود 20 دقیقه دقیقه قدم بزنید و دوباره دراز بکشید.

تمرینات ورزشی منظم:
تقویت عضلات کمر در هنگام کمردرد مهم است. روال تمرینات قدرتی منظم که روی ماهیچه های اصلی بدن تمرکز دارد، کمردردهای ناشی از حوادث، و اسپاسم های عضلانی را کاهش می دهد. سعی کنید ترکیب فعالیت های قدرتی و تمرینات تقویت شکم را حداقل برای دو بار در هفته انجام دهید.

مصرف کلسیم و ویتامین دی:
داشتن استخوان های قوی به جلوگیری از پوکی استخوان که یکی از علل شایع کمردرد است کمک می کند، بخصوص برای زنان. تقویت استخوان های ستون فقرات با مصرف مقادیر زیاد کلسیم و ویتامین دی میسر است. شیر، ماست، سبزیجات برگ دار، مکمل های ویتامین دی را در رزیم غذایی خود داشته باشید. ماهی های چرب، زرده تخم مرغ، جگر گوساله، و پنیر نیز منابع مفید ویتامین دی هستند. قبل از مصرف مکمل های این ویتامین با پزشک تان مشورت کنید.

پوشیدن کفش راحت:
انتخاب کفش مناسب و به ویژه پاشنه کوتاه مهمترین شرط برای پیشگیری از کمردرد است. استفاده از کفش های با پاشنه کمتر از یک اینچ بهترین گزینه برای زنانی است که بیشتر در حالت ایستاده روز خود را سپری می کنند.

برای مشاهده بهترین روش های پیشگیری و درمان کمردرد به سایت http://akbar.monoblog.ir بروید.

helen بازدید : 60 جمعه 14 آذر 1399 نظرات (0)

تکنیسین دسترسی طناب کیست؟

تکنیسین کار در ارتفاع کسی است که در ارتفاع با طناب کار می کند و بسیار هم کار سخت و مشکلی دارد و معمولا کاربرد این کار برای کارهای ساختمانی می باشد. قیمت راپل کاری بالا می باشد اما بسیار به صرفه تر از ایجاد داربست برای ساختمان است.

قیمت کار در ارتفاع

قیمتی که راپل کار به شما اعلام می کند با در نظر گرفتن تمام شرایط و جوانب می باشد و بستگی به نما، سنگینی کار و دیگر شرایطی که برای راپل کار دخیل هستند، قیمت اعلام می شود.

کارهایی که تکنیسین دسترسی با طناب قادر به انجام آن ها می باشد

نماشویی ساختمان، خدمات مربوط به نورپردازی نمای ساختمان، رنگ و نقاشی نما، نصب بنرهای تبلیغاتی بر روی نما، نصب لوله هایی که باید بر دیواره نما باشند و پوشاندن درز انقطاع و نصب توری مرغی از کارهایی به شمار می روند که راپل کار و راپل کاری قادر به انجام آن است و کار را برای شما بسیار راحت می سازد.

کار در ارتفاع با طناب

کاربردهای کار در ارتفاع با دسترسی طناب

راپل کار در گذشته های دور فقط در کوهنوردی، صخره نوردی، پرش از ارتفاع و سنگ نوردی استفاده می شد اما امروزه و با پیشرفت علم و امکانات به سرعت در حال گسترش در زمینه های مختلف می باشد.

در آتش نشانی و شغل های نظامی، راپل کاری کاربردهای بسیاری دارد؛ در آتش نشانی برای نجات جان افراد و در شغل های نظامی برای عملیات های سخت از راپل کار بهره می گیرند و نیرو های آموزش دیده و آشنا با راپل کاری را در تیم های خود دارند.

راپل کاری نوعی ورزش است که اکثر افراد قادر به یادگاری راپل کاری نیستند و به هیچ عنوان نمی توانند راپل کار شوند؛ اولین لازمه راپل کار شدن، نترسیدن از ارتفاع است. ممکن است شما مجبور باشید در ارتفاعی چند صد متری از مهارت راپل کاری خود استفاده کنید و کاری را انجام دهید و اگر از ارتفاع بترسید قطعا در همان ثانیه های ابتدایی از حال خواهید رفت.

اما در این عصر مهمترین کار راپل کاری مربوط به خدمات ساختمانی می باشد. نماشویی ساختمان و همینطور پیچ رولپلاک نما از کارهای راپل کار است و در کشور های قطر، امارات، ایران و عربستان به شدت مورد استفاده قرار می گیرد.

برج های بسیار بلندی در کشور های حاشیه خلیج فارس وجود دارد که شاید هر هفته برای نماشویی از راپل کار استفاده می کنند و راپل کار هم به شستشوی نما می پردازد. با وجود راپل کاری دیگر داربست ها خیلی به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند و اکثر کارفرما ها با توجه به درک فواید راپل کاری از این کار بهره می گیرند.

به صرفه بودن راپل کاری در کارهای ساختمانی

برای مثال شما می خواهید یک برج بسیار بزرگ را در محدوده ای از شهر تهران نماشویی کنید یا به پیچ رولپلاک کردن آن بپردازید. قطعا داربست زدن برای این برج بسیار بزرگ، هزینه ای خارج از تصور خواهد داشت. اما شما می توانید با بهره گیری از راپل کاری (کار در ارتفاع با طناب) نه تنها در هزینه تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کنید، بلکه وقتی که نیاز است صرف این کار کنید را به شدت کاهش می دهید و امنیت و کیفیت کار را بالا می برید.

قطعا راپل کاری بسیار مناسب تر و به صرفه تر از داربست در هر زمینه ای می باشد؛ راپل کاری هزینه بسیار کمتر، کیفیتی به مراتب بالاتر، صرفه جویی در وقت و امنیت بسیار بیشتر نسبت به داربست را در پی دارد.

helen بازدید : 54 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

منهول فاضلابی چیست؟

منهول فاضلاب همان منهول هایی است که در خطوط انتقال فاضلاب وپکیجهایتصفیهفاضلاب نصب شده و برای دسترسی و زهکشی خطوط فاضلاب استفاده می شود. منهول فاضلاب اکنون از مواد پلی اتیلن ساخته شده می شود اما جنس های مختلف دیگری نیز برای ساخت منهول فاضلاب استفاده می شود که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

 در حال حاضر هنوز هم از منهول فاضلاب بتنی و آجری نیز استفاده می شود اما این نوع منهولفاضلاب محبوبیت خود را در دنیای امروز و با رشد فناوری های جدید تولید منهول فاضلاب از دست داده اند و پیمانکاران و مجریان طرح های انتقال فاضلاب به استفاده بیشتر از منهول های پلی اتیلن روی آورده اند.

منهول فاضلابی پلی اتیلن

در شبکه انتقال فاضلاب برای اتصال چندین خط لوله فاضلاب و برای ایجاد مسیر‌های مختلف در زیرساختفاضلابی و در سیستم مخابراتی برای دسترسی به مسیرهای کابل زیرسطحی از منهول پلی اتیلن استفاده می شود. منهول های پلی اتیلن تولید شده در دو نوع سنتی و پیش ساخته، هر کدام مزیت خاص خود را دارند.

برای بکارگیری هر یک از این  منهول ها می توانید از تیمکارشناسیشرکتاوژنمشاوره دریافت کنید. شرکت اوژن طراحی، تولید کننده و تامین کننده انواع منهول، منهول پلی اتیلنی، منهول بتنی پیش ساخته بوده و پیاده سازی و راه اندازی آن را با کیفیت بالا انجام می دهد. تا به امروز پیاده سازی منهول پلی اتیلن در شرکت های گاز و نفتی، پتروشیمی، نیروگاه ها و خطوط انتقال صورت گرفته است.

 

سایت: http://ozhen.co/

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: info@ozhen.co

helen بازدید : 55 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

 

 

انواع و اقسام اکسیژن ساز ها را بشناسید

اکسیژن که یکی از گاز های موجود در هوا می باشد، برای تنفس و زنده ماندن انسان ها ضروری بوده و افرادی که دچار مکشلات تنفسی هستند، نمی توانند این اکسیژن را از هوای اطراف خود جذب کرده و وارد ریه های خود نمایند. بنابراین این افراد نیازمند اکسیژن درمانی و یا مصرف اکسیژن مکمل هستند تا بتوانند میزان مناسبی از اکسیژن را دریافت کرده و بتوانند خواب راحت تری داشته باشند و در نتیجه زندگی با کیفیت تری را تجربه نمایند.

استفاده از اکسیژن ساز ها می تواند تا 15 برابر مقدار اکسیژن موجود در هوای نرمال را به بیماران برساند و اکسیژن مازاد توسط ریه ها وارد خون شده و به سلول ها و قسمت های مختلف بدن می رسند. اثرات و نتایج اکسیژن اضافی در قسمت های مختلف بدن متفاوت بوده و در برخی قسمت ها موجب تسریع بازسازی بافت ها و در مواردی نیز حتی ممکن است منجر به نجات جان بیمار شود.

انواع اکسیژن ساز ها

اکسیژن ساز ها در انواع ثابت و پرتابل وجود دارند که تفاوت آن ها تنها در قابلیت حمل آن ها می باشد. در واقع اکسیژن ساز های پرتابل قابلیت حمل و جا به جایی را دارند و انواع ثابت آن ها این ویژگی را ندارند، در غیر این صورت به لحاظ نوع کار و فعالیت و نیز تامین اکسیژن برای بیماران با یکدیگر تفاوتی ندارند.

اکسیژن ساز های خانگی معمولا ثابت هستند و به صورت پالسی و یا به طور مداوم اکسیژن تولید می نمایند اما اکسیژن ساز های پرتابل معمولا اکسیژن را تنها به صورت پالسی تامین می کنند و قابلیت حمل و جا به جایی را نیز دارا می باشند.

نحوه کار اکسیژن ساز ها

در هوای محیط اطراف ما حدودا 21 درصد اکسیژن و 78 درصد نیتروژن وجود دارد که اکسیژن ساز ها وظیفه ی تغلیظ اکسیژن را دارند. اگر چه در ظاهر تنظیمات یک اکسیژن ساز شاید کمی دشوار به نظر برسد اما نحوه ی کار آن ها یکی بوده و در واقع بسیار آسان است.

دستگاه های اکسیژن ساز ابتدا هوای اتاق را می گیرند، نیتروژن موجود در آن را حذف می کنند و در نهایت اکسیژن را با خلوص 95 درصد توسط ماسک یا نازل به مصرف کننده منتقل می نمایند.

چه زمانی باید از اکسیژن ساز استفاده نمود؟

اکسیژن ساز ها معمولا هنگامی که توسط پزشک برای بیماران تجویز شده باشند ، مورد مصرف قرار می گیرند. پزشک ممکن است براساس نوع بیماری و درمان مورد نیاز از 1 ساعت تا 24 ساعت مصرف روزانه اکسیژن ساز را برای بیمار تجویز نماید که با واحد لیتر در دقیقه در نسخه نوشته می شود.

معمولا از جمله افرادی که به علت مشکلات ریه نمی توانند به شکل طبیعی اکسیژن موجود در هوا را دریافت کنند، می توان افراد با بیماری های زیر را نام برد:

·         مشکلات مزمن انسداد ریه یا  بیماری  COPD

·         بیماری آسم

·         بیماری نارسایی قلبی

·         بیماری ذات الریه

·         آسیب یا زخم در دستگاه تنفسی بدن

·         مشکلات غدد

·         افراد با مشکل کوچک بودن ریه مادر زادی (نوزادان نارس)

·         آپنه ی خواب

·         نارسایی ریه یا آمفیزم

خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی یا ثابت برای بیمارانی که نیازمند مصرف اکسیژن به صورت نامحدود هستند، بسیار مقرون به صرفه و البته مورد نیاز می باشد.

مزایای دستگاه اکسیژن ساز

استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز مزایای زیادی را برای بیماران دارد که از جمله آن ها می توان موارد زیر را ذکر نمود:

·         تامین اکسیژن به شکل مداوم

·         تامین اکسیژن بهداشتی و بدون بو به کمک روش فیلترینگ ضد باکتری

·         تامین اکسیژن مرطوب و خشک

·         اطمینان خاطر بیمار از وجود اکسیژن همیشگی

·         عدم خطرات احتمالی انفجار در کپسول اکسیژن ساز

در هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز چه پارامتر هایی را در نظر بگیریم؟

در هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز توجه کنید که بایستی فاکتور هایی را در نظر بگیرید تا بهترین اکسیژن ساز را بسته به نوع کاربری و نیاز خود خریداری کرده و استفاده نمایید.

بنابراین از جمله فاکتور هایی که در هنگام خرید اکسیژن ساز باید به آن توجه کنید عبارتند از:

·         میزان ظرفیت تولید اکسیژن

·         اندازه ی دستگاه

·         عمر باتری دستگاه

·         قیمت اکسیژن ساز

لوازم جانبی دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز نیز مانند سایر تجهیزات پزشکی، علاوه بر قطعات اصلی یکسری قطعات و لوازم جانبی را نیز دارا می باشد که قابلیت تعویض دارند.

لوازم جانبی دستگاه اکسیژن ساز عبارتند از:

·         فیلتر

·         مرطوب ساز

·         لوله‌ی اکسیژن

·         نازل کانولا

·         ماسک صورت

تجهیزات پزشکی سدان

فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان با دارا بودن برند های مختلف دستگاه های اکسیژن ساز می تواند مشاور خوبی برای خرید شما باشد. شما می توانید با مشاورین این فروشگاه که 15 سال سابقه در حوزه تجهیزات پزشکی را دارند، در خصوص دستگاه اکسیژن ساز مورد نظر خود صحبت کرده و از نظرات ایشان استفاده نمایید.

همچنین شما می توانید به راحتی دستگاه اکسیژن ساز مورد نیاز خود را از میان انبوه برند های مختلف موجود در بازار به کمک کارشناسان ما انتخاب کرده و به راحتی و تنها با چند کلیک به صورت اینترنتی خرید نمایید. همچنین شما می توانید ویژگی های محصول مورد نظر خود را داخل این سامانه به صورت دقیق و جزئی بررسی کرده و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

 

helen بازدید : 49 جمعه 18 مهر 1399 نظرات (0)

حق تقدم سهام در بورس

برای اشنایی با حق تقدم ابتدا باید با مبحث افزایش سرمایه آشنا شوید(مقاله افزایش سرمایه را مطالعه کنید).شرکتهایی که افزایش سرمایه می دهند؛به مقدار در صد افزایش سرمایه تعداد سهام آن شرکتها هم افزایش می یابد.اصولا سهامداران شرکتها خواهان حفظ حقوق و منافع خود در شرکت هستند و به همین دلیل انتظار دارند پس از افزایش سرمایه شرکتها درصد مالکیتشان در شرکتها نیز حفظ شود. که این مبحث از قوانین سازمان بورس است که ارزش دارایی سرمایه گذار، قبل از افزایش سرمایه برابر است با ارزش دارایی سرمایه گذار بعد از افزایش سرمایه.

برای مثال اگر سرمایه دار ۱۰۰ سهم ۵۰ تومانی قبل از افزایش سرمایه دارد. بعد از افزایش سرمایه ۲۰۰ سهم ۲۵ تومانی دارد.
به همین منظور قانون تجارت این امتیاز را به سهامداران شرکت قائل می شود که در صورت فروش سهام جدید توسط شرکت، سهامداران فعلی در خرید این سهام جدید اولویت دارند.این اولویت سهامداران فعلی در خرید سهام جدید نسبت به سهامداران جدید حق تقدم خرید سهام گفته می شود .

مثالی برای حق تقدم سهام

به طور مثال اگر شرکتی ۵۰ درصد افزایش سرمایه دهد تعداد سهام آن شرکت هم به همین نسبت افزایش پیدا می کند.به این صورت که اگر فردی ۱۰۰۰سهم از شرکتی را قبل از افزایش سرمایه داشته باشد در صورتیکه شرکت افزایش سرمایه دهد و تعداد سهام ان فرد تغییر نکند میزان مالکیت آن فرد در شرکت نسبت به قبل از افزایش سرمایه کاهش می یابد.بنابراین برای اینکه در صد مالکیت آن فرد ثابت بماند شرکت این حق را برای آن فرد قائل می شود که نسبت به میزان درصد افزایش سرمایه /حق تقدم/ در خرید سهام جدید انتشار یافته داشته باشد. در نتیجه به میزان ۵۰ درصد از تعداد سهام جدیدی که دارد حق تقدم سهام خواهد داشت .اینگونه که ۵۰۰حق تقدم خرید سهام که معادل ۵۰ درصد از ۱۰۰۰ سهم موجود به آن فرد تعلق خواهد گرفت.

نحوه استفاده از حق تقدم سهام

شایان ذکر است که فقط در زمان انتشار سهام جدید برای فروش قضیه حق تقدم امکان پذیر است.یعنی زمانی که افزایش سرمایه از محل اورده نقدی (فروش سهام جدید) انجام می شود.
اما اگر افزایش سرمایه از محل سود انباشته باشد سودی که به سهامداران تعلق میگیرد تبدیل به سهام می شود که در اینجا موضوع حق تقدم سهام وجود نخواهد داشت.

پس از تصویب افزایش سرمایه شرکت توسط مجمع یک فرم برای سهامداران ارسال میشود که به ان گواهی حق تقدم خرید سهام گفته می شود که در این فرم اطلاعات افزایش سرمایه شرکت مشخص شده است که اگر سهامداران تمایل به حفظ درصد مالکیت خود در شرکت را داشته باشند باید فرم مذکور را طی مهلتی که شرکت مقرر کرده پر کند و برای شرکت ارسال کند.که در غیر اینصورت و عدم ارسال فرم برای شرکت از نظر شرکت سهامدار تمایلی برای شرکت در افزایش سرمایه ندارد.

چگونه حق تقدم را به سهم تبدیل کنیم؟

اگر سهامداری فرم شرکت در افزایش سرمایه را پر کرده باشد موظف است به همان نسبت هم،برای شرکت آورده نقدی داشته باشد به این صورت که به ازای هر گواهی ،مبلغی معادل ،ارزش اسمی سهم را پرداخت کند.
همانطور که می دانید ارزش اسمی هر سهم در ایران در حال حاضر ۱۰۰۰ ریال است.در نتیجه به ازای هر گواهی موجود و ۱۰۰۰ ریالی که پرداخت می شود ۱ عدد سهم به سهامدار تعلق خواهد گرفت.در صورتی که در مهلت تعیین شده این ۱۰۰۰ ریال پرداخت شود ،هنگامی که افزایش سرمایه شرکت نزد سازمان بورس به ثبت رسید ،حق تقدم های سهامداران نیز به صورت اتوماتیک تبدیل به سهام عادی خواهد شد .که این پروسه ،معمولا حدود۴ تا ۶ ماه زمان خواهد برد.

نحوه فروش حق تقدم:

ممکن است این سوال بوجود آید که اگر برخی از سهامداران تمایلی به شرکت در افزایش سرمایه نداشته باشند،در این صورت باید چه کنند؟
این امکان برای عدم شرکت سهامداران در افزایش سرمایه در نظر گرفته شده است ؛به این صورت که بعد از برگزاری مجمع شرکت ،یک نماد حق تقدم هم در بازار برای آن شرکت تعریف می شود تا سهامداران در صورت تمایل به فروش حق تقدم خود،از طریق آن نماد اقدام کنند.به طور مثال اگر شرکت ایران خودروکه نماد آن (خودرو)می باشد،افزایش سرمایه دهد ،نماد حق تقدم آن (خودروح)می باشد.و در مثالی که ذکر شد،سهامدار ۱۰۰۰ سهم خودرو و ۵۰۰ حق خودرو بعد افزایش سرمایه خواهد داشت که سهامداران می توانند مانند سهام عادی حق تقدم خودرا نیز از طریق کارگزاری و یا از طریق سیستم آنلاین به فروش برسانند.اصولا قیمت حق تقدم به اندازه همان مبلغ اسمی (۱۰۰۰ریال)از قیمت سهم عادی کمتر است که این اختلاف قیمت می تواند به دلایل متعددی کمتر یا بیشتر از این عدد باشد.

helen بازدید : 48 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

جرثقیل سقفی چیست؟

جرثقیل سقفی یا جرثقیل پل نوعی جرثقیل صنعتی است که در کارگاه ها به منظور حمل و جا به جایی اشیا سنگین مانند ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و همچنین تعمیر این اشیا بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

جرثقیل سقفی

این نوع جرثقیل شامل 3 نوع تک پل ، دو پل و آویز تک پل می باشد.

جرثقیل سقفی تک پل :

این نوع از جرثقیل سقفی برای سالن های با دهانه زیر 25 متر و همچنین جا له جایی بارهای زیر 20 تن استفاده می شود.

جرثقیل سقفی دو پل :

جرثقیل سقفی دو پل برای سالن های با دهانه بیش از 25 متر و نیازمند جا به جایی اشیای بسیار حجیم که در حین جا به جایی عرضی و طولی با ایجاد نیروی معکوس در شتابگیریها و ترمزها،مشکل ساز می شوند، کاربرد دارد.

جرثقیل سقفی آویز تک پل :

جرثقیل های آویز عموماً به صورت تک پل ساخته می شوند و به صورت معلق در زیر دو تیر نصب شده در سقف سالن حرکت می کنند. قلاب جرثقیل آویز بیشترین عرض سالن را در بر می گیرد و در سالن های فاقد ستون فلزی هم قابل اجراست.

ظرفیت این نوع جرثقیل معمولا زیر ده تن و با دهانه 24 متری طراحی می شوند. جرثقیل آویز در انبار ها ، صنایع بسته بندی سبک و هواپیما سازی کاربرد دارد.

ادامه مطلب : https://afzarcrane.com/%d8%ac%d8%b1%d8%ab%d9%82%db%8c%d9%84-%d8%b3%d9%82%d9%81%db%8c/

helen بازدید : 70 جمعه 06 تیر 1399 نظرات (0)

بررسی کامل سقف رابیتس به همراه مزایا و معایب آن

از محبوب‌ترین انواع سقف‌های کاذب در میان سازندگان ساختمان‌ها، می‌توان به سقف رابیتس اشاره کرد. امروزه سقف‌های کاذب کاربردهای بسیاری در صنعت ساختمان‌سازی دارند. این مدل سقف‌ها علاوه بر اینکه نوعی عایق صدا هستند، وجود آن‌ها در یک ساختمان به سازندگان کمک می‌کند تا نگران لوله‌ها و تأسیساتی که از سقف واحدها و راهروهای ساختمان عبور می‌کنند، نباشند. چراکه سقف کاذب یک فضای توخالی ایجاد می‌کند که لوله‌ها و کابل‌های برق می‌توانند در آن قرار گیرند.

سقف رابیتس چیست؟

رابیتس در واقع ورق فولادی مشبکی است که در گچ‌بری‌های سقفی از آن استفاده می‌شود. به این دلیل که گچ‌ها به آن راحت‌تر می‌چسبند و تغییر شکل نمی‌دهند، در اصل نقش زیرسازی گچ‌کاری را ایفا می‌کنند و رابط گچ با سقف اصلی به شمار می‌روند.

رابیتس تورهای مشبک فولادی است که به هم بافته می‌شوند تا بتوان طرح‌های زیبایی را روی سقف پیاده نمود؛ برای مثال ناهمواری‌های زیبا، نورپردازی‌های خیره‌کننده در سقف و… در ساخت سقف رابیتس از زیرسازی نبشی و میلگرد استفاده می‌شود؛ به صورتی که این دو با جوشکاری به هم متصل می‌شوند.

تورهای مشبک فولادی مورد استفاده در سقف رابیتس

نام این سقف از تورهای گالوانیزه‌ای که در ساخت آن‌ها به کار می‌روند، گرفته شده است. امروزه استفاده از این محصول فولادی رواج زیادی یافته است.

انواع رابیتس مورد استفاده در سقف

راویز نام دیگر رابیتس است که به سه دسته بر اساس وزن، ستون و چشمه تقسیم‌بندی می‌شود:

  • تقسیم‌بندی بر اساس وزن

وزن رابیتس ارتباط مستقیمی با ضخامت آن دارد. بر اساس کاربردهای مختلف، ضخامت آن‌ها متفاوت است. از سوی دیگر، وزن بر قیمت رابیتس و در نهایت بر روی سقف رابیتس مؤثر است. برای مثال بسته‌های رابیتس بر اساس وزن به چهار نوع زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  • سبک (۶۵۰ گرم، ۸۳۰ گرم، ۸۶۰ گرم)
  • نیمه سنگین (۷۸۰ گرم، ۸۳۰ گرم، ۸۶۰ گرم)
  • سنگین (۸۷۰ گرم و ۱ کیلو)
  • فوق سنگین (۹۰۰ گرم و ۱۰۸۰ گرم)
helen بازدید : 69 جمعه 06 تیر 1399 نظرات (0)

چه روش‌هایی برای استعلام و پرداخت قبض برق وجود دارد؟

با حذف قبض‌های کاغذی راه‌های مختلفی برای استعلام و پرداخت قبوض بدون مراجعه حضوری ارائه شده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سالانه در حدود ۱,۴۴۰ میلیارد تومان برای صدور قبض‌های کاغذی (قبض برق، قبض گاز، قبض آب، قبض تلفن ثابت و قبض موبایل) هزینه می‌شود. طرح حذف قبض‌های کاغذی به غیر از صرفه‌جویی در این هزینه، باعث از بین رفتن هزینه‌های اضافی همچون ارسال قبض به درب منازل می‌شود. با حذف قبض‌های کاغذی راه‌های مختلفی برای استعلام و پرداخت قبوض بدون مراجعه حضوری ارائه شده است. در ادامه، اصلی‌ترین روش‌های غیرحضوری استعلام پرداخت قبض برق را آورده‌ایم:

روش‌های استعلام قبض برق:

۱- مشاهده قبض برق با ارسال پیامک

در این روش کافیست عبارت *۱* شناسه قبض# به شماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ پیامک شود. پس از ارسال این کد، صورتحساب قبض هر دوره به شماره تماس مشترک پیامک می‌شود. قابل توجه است که این شماره صرفاً برای مشاهده صورتحساب و پرداخت قبض برق تهران کاربرد دارد.

۲- استعلام قبض برق از طریق تلفن

روش دیگر استعلام قبض برق، شماره‌گیری تلفن گویای ۱۵۲۱ است که با وارد کردن عدد ۱۳ رقمی شناسه قبض، اطلاعات صورتحساب برای کاربر خوانده می‌شود.

۳- استعلام قبض برق با اپلیکیشن همراه کارت

 

با نصب «همراه کارت»، می‌توانید به سادگی اقدام به مشاهده قبض برق کنید. کافیست وارد قسمت استعلام قبض شده و سپس شناسه قبض را وارد نمائید. همچنین، در این اپلیکشن می‌توان شناسه قبض را از لیست شناسه‌های ذخیره شده انتخاب کرد. در این حالت، دیگر نیازی نیست که شناسه قبض برق را در جایی ذخیره کرده و هر بار وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی قبوض، نیاز به وارد کردن شماره کارت ۱۶ رقمی، CVV۲ و رمز دوم دارید. لازم به ذکر است اگر مبلغ قبض شما بیش از ۱۰۰ هزار تومان باشد، باید اقدام به دریافت رمز پویا کنید.

روش‌های پرداخت قبض برق:

  1. پرداخت قبض برق با تلفن

برای پرداخت قبض از این روش، باید پس از شماره گیری ۱۵۲۱، اطلاعات شناسه قبض برق را وارد نمائید. سپس مبلغ بدهی توسط سامانه اعلام می‌شود. در مرحله بعد باید اطلاعات کارت بانکی را وارد کرده تا قبض پرداخت شود.

  1. پرداخت قبض برق از طریق وبسایت شرکت توزیع برق

برای پرداخت قبض برق تهران می‌توانید با مراجه به وبسایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از خدمات استعلام و پرداخت ارائه شده در این وبسایت استفاده نمایند.

  1. پرداخت قبض برق از طریق اینترنت بانک

راه دیگر برای پرداخت قبض، اقدام از طریق اینترنت بانک است. ولی برای پرداخت قبض از مبدا هر بانک باید وارد اینترنت بانک همان بانک شوید. مثلاً اگر قصد دارید کارت بانک ملت را به عنوان کارت مبدا پرداخت قبض انتخاب کنید، وارد اینترنت بانک ملت شده و اطلاعات پرداخت (شناسه قبض و شناسه پرداخت) را وارد نمائید.

علاوه بر قبض برق، امکان پرداخت قبض آب و پرداخت قبض گاز هم در همراه کارت فراهم شده است. امکان پرداخت گروهی قبوض هم از امکانات جدید اپلیکیشن همراه کارت است. به این صورت که می‌توان قبض آب، قبض برق، قبض گاز، قبض موبایل و قبض تلفن ثابت را به صورت هم‌زمان استعلام کرده و مبلغ را به صورت یک‌جا پرداخت نمائید.

  1. پرداخت قبض برق با اپلیکیشن همراه کارت

همان طور که در بالا گفتیم، با نصب «همراه کارت» می‌توانید مشاهده قبض برق و پرداخت آن را برای تمامی شهرهای ایران از جمله تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، کرمان، کرج، شیراز و سایر شهرها به سادگی انجام دهید. پرداخت قبض برق با شناسه قبض در این برنامه امکان پذیر است. برای این منظور، کافیست وارد قسمت استعلام قبض شده و سپس شناسه قبض را وارد نمائید. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، در این اپلیکشن می‌توان شناسه قبض را از لیست شناسه‌های ذخیره شده انتخاب کرد. در این حالت دیگر نیازی نیست که شناسه قبض برق را در جایی ذخیره کرده و هر بار وارد کنید.

منبع : مهر نیوز

helen بازدید : 62 چهارشنبه 28 خرداد 1399 نظرات (0)

بهترین ماسک های طبیعی برای جوانسازی پوست

زیبایی و داشتن پوستی زیبا باعث می شود که شما همواره جوانتر به نظر برسید .اگر شما هم به دنبال راهی برای جوانسازی پوست تان هستید به جای استفاده از داروهای شیمیایی گران قیمت ازاین ماسک های خانگی عالی استفاده کنید.

جوانسازی پوست

روش های عالی برای جوانسازی و زیبایی پوست صورت

ماسک جوانسازی جادویی
اگر به دنبال ماسکی ارزان و سالم برای پوست خود هستید بهتر است یک ماسک صورت خانگی با میوه ها و گیاهان طبیعی در خانه درست کنید.اگر پوست صورت شما خشک و جوش دار است یک ماسک میوه ای می تواند به شما کمک کند و همچنین یک ماسک طبیعی میوه ای چین و چروک و لک های صورت شما را از بین برده و پوستی صاف و زیبا خواهید داشت.شما می توانید با نسخه های سنتی و ساده ای که در اختیارتان می گذاریم از محصولات بهداشتی آرایشی گیاهی بهره مند شوید و در خانه به راحتی یک کرم گیاهی درست کنید. 
 جوانسازی پوست
 جوانسازی پوست با چند ماسک طبیعی

ماسک خانگی برای جوانسازی پوست

جوانسازی پوست در خانه
عصاره رازیانه از قدیم برای جوانسازی و شادابی پوست صورت و از بین بردن چروک کاربرد داشته است شما می توانید عصاره رازیانه را در منزل تهیه نمایید.

تاثیر عصاره رازیانه برای جوانسازی پوست

طرز تهیه عصاره رازیانه
برای تهیه عصاره رازیانه کافی است 3 قاشق از گیاه خشک شده رازیانه را با دو لیوان آب جوش دم نمایید.
زمانی که آب به جوش آمد و یک لیوان از آب رازیانه باقی ماند شعله را خاموش و مخلوط را از صافی عبور دهید و کنار بگذارید تا عصاره رازیانه خنک شود.
یک پارچه سفید نخی برداشته و آنرا به عصاره رازیانه آغشته نمایید و سپس به تمام پوست صورت خود بکشید.
اجازه دهید عصاره برای 20 دقیقه روی پوست شما بماند و اگر لازم شد مقداری عصاره رازیانه روی پوست خود بمالید.
 
جوانسازی پوست صورت
روش های جوانسازی پوست در خانه

ماسک ضد چروک برای جوان تر کردن پوست

یک ماسک ضد چروک برای جوان سازی صورت
متخصصان زیبایی پوست به مراجعه کنندگان خود توصیه میکنند برای جلوگیری و از خشکی صورت و چین و چروک پوست، تقویت کننده های پوست و آبرسانی مناسب پوست را فراموش نکنند.
برای درست کردن این ماسک یک خیار متوسط را پوست کنده و آن را رنده نمایید سپس یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین به آن اضافه کنید و به مدت 20 دقیقه آن شب روی پوست خود بگذارید.برای درست کردن این ماسک میتوانید از پوست خیار به تنهایی استفاده نمایید برای اینکار کافیست که پوست خیار را رنده کرده و با گلیسیرین ترکیب کرده و روی پوست خود قرار دهید.
helen بازدید : 65 سه شنبه 13 خرداد 1399 نظرات (0)

اجاره فضای کار به صورت اشتراکی چگونه است؟

هرکس که شغلی بی سر‌وصدا و تمیز داشته باشد که نیازی به تجهیزات خاصی ندارد می تواند از فضای کار اشتراکی استفاده کند. مانند مترجم‌ها، نویسندگان، برنامه‌‌نویسان، طراحان و بسیاری از افراد که به شکل فریلنسر کار می کنند، اما در مورد این طیف از مخاطبان ظاهرا برنامه یا تعرفه مشخصی وجود ندارد یا احتمالا قرار است بعدا اضافه گردد. با این حال اگر راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی دغدغه شماست و هنوز جایی ندارید که میز خود را برپا کنید نیازی نیست به زیرزمین همسایه یا پارکینگ پرسروصدای آپارتمان خودتان فکر کنید. به فضاهای کار اشتراکی بروید و از چای و قهوه رایگان آن لذت ببرید.
آمارهای کشورهای مختلف نشان می‌دهد بخش دولتی، خصوصی و نیز غیرانتفاعی برای راه‌اندازی چنین مراکزی پیشقدم می‌شوند، یکی از نکات جالب در زمینه راه‌اندازی فضای کار اشتراکی این است که راه‌اندازی این مراکز توجیه اقتصادی دارد. در واقع شما با پرداخت اجاره میز (به‌صورت هفتگی، ماهانه یا سالانه) و اجاره سالن و خرید مواد غذایی به کسب درآمد یک فضای کار اشتراکی کمک می‌کنید هم‌چنین برخی رستوران‌ها در خارج از کشور به فضای کار اشتراکی تبدیل شده‌اند که البته هیچ اجباری برای سفارش غذا از طرف افرادی که از فضای این مجموعه‌ها برای کار استفاده می‌کنند وجود ندارد. اما افرادی که دوست داشته باشند می‌توانند غذای خود را با تخفیف خریداری کنند. همچنین در برخی رستوران‌ها کاربران با پرداخت مبلغی می‌توانند قهوه و ساندویچ نامحدود دریافت کنند. هرچه قدر تعداد اعضای حاضر در فضای کار اشتراکی بیشتر باشد، سودآوری آن نیز به همان میزان افزایش پیدا می‌کند. . بررسی‌ها نشان می‌دهد‌‌ بیشتر این مراکز پس از دو سال فعالیت به سوددهی می‌رسند.
فهرست فضای کاری اشتراکی در ایران در ادامه آورده شده است. برای مثال فضای کاری اشتراکی رای کسب  یا زاویه با ارائه پکیج‌های متنوع هزینه‌های مختلفی برای رزروهای یک ماهه فضای کار اشتراکی برای تیم‌های یک تا چهار نفره پیشنهاد می‌دهند.

helen بازدید : 65 شنبه 20 اردیبهشت 1399 نظرات (1)

فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری

شرکت ایران خودرو اولین و قدیمی ترین شرکت تولیدگننده خودرو در کشور است که محصولات متنعی را در سیر تاریخی خود تابحال به بازار عرضه کرده است. ایران خودرو از اولین روزهای تاسیس با شرکت و برندهای معتبری از گوشه و کنار جهان فعالیت خود را آغاز کرد و تنوع بالایی در تولیدات خود به وجود آورد. در ادامه قصد داریم به بررسی فروش فوری محصولات ایران خودرو با شرایط تحویل فوری بپردازیم.

شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری

ایران خودرو به خصوص در همکاری با برند فرانسوی پژو به زودی تبدیل به یکی از بهترین تولیدکنندگان خودرو شد و محصولاتی متنوع برای سلایق جامعه را روانه بازار کرد. ایران خودرو به هدف ایجاد شرایطی برای خرید خودرو توسط تمام اقشار جامعه از سال های اولیه آغاز به کار خود با طرح ثبت نام ایران خودرو، شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را در دستور کار قرار داد.

ایران خودرو اقساطی

درحال حاضر شما مشتریان عزیز می توانید با استفاده از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری، خودروی مورد نظر خود را با هزینه ای اندک و به صورت اقساطی تهیه نمایند. به همین منظور شرایط ویژه ای را برای فروش محصولات ایران خودرو فراهم کرده است.

شرایط اقساطی ایران خودرو در سپندخودرو چگونه است؟

در سیستم فروش فوری ایران خودرو سند به نام خریدار بوده و سه دانگ آن در قالب اجاره به شرط تملیک تا پایان اقساط در رهن شرکت می ماند. پرداخت شما تنها زمان عقد قرارداد صورت گرفته و همزمان خودروی خود را تحویل خواهید گرفت. خرید بیمه بدنه موقع خرید خودرو اجباری نبوده و مشتریان عزیز میتوانند در هر زمان با تسویه حساب تسهیلات و کسر سودهای آتی قرارداد خود را به اتمام برسانند. همچنین در سیستم فروش اقساطی می توانید در زمان پرداخت هزینه برای تعویض خودروی خریداری شده نیز اقدام نمائید.

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری 206

تا کنون نزدیک به پنج میلیون خودروی پژو ۲۰۶ در دنیا تولید شده که حجم زیادی از آن در بازار ایران بوده است. امکانات مناسب در زمینه امنیت و رفاه سرنشینان در کنار زیبایی ظاهری و مصرف سوخت پایین این خودرو موجب شد تا انتخاب مناسبی برای شهرنشینان بوده و در میان جوانان محبوبیت بالایی کسب کند.

فروش اقساطی پژو ۲۰۶ که از محصولات پرطرفدار ایران خودرو محسوب میشود توسط مجموعه و با تحویل فوری صورت گرفته و با استقبال بی نظیری روبرو شده است.

فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری پژو 206، ثبت نام ایران خودرو

پژو 206 سرعت بالا و مصرف سوخت کمی دارد و قیمت مناسب آن با توجه به قابلیت های داینامیکی و مطابقت با استانداردهای روز جهانی، منجر به محبوبیت ویژه آن در بین مردم شد. هم اکنون فروش اقساطی پژو 206 با دو نوع موتور 1360 و 1587 سی سی، ترمز های ABS به همراه EBD و در چهار سطح تجهیزات با تیپ های 2، 3، 5 و 6 در سپند خودرو فراهم شده است. این مجموعه تسهیلات ویژه ای برای فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری پژو ۲۰۶ عرضه می کند.

شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری دنا

یکی از محبوب ترین انتخاب ها در زمینه فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری خودروی دنا پلاس است. آپشن های این خودرو بسیار مشتری پسند بوده و در مقایسه با قیمت عرضه شده در بازار منصفانه بنظر میرسد. مدت ها بود که در عرصه تولیدات داخلی شاهد حضور یک محصول رضایت بخش و مورد تایید از طرف مشتریان نبودیم تا اینکه طراحان ایران خودرو با خلاقیت و توانایی خود دنا پلاس را روانه بازار ایران کردند.

دنا محصولی کاملا بومی می باشد که الگوی آن برگرفته از همان سمند است. دنا در دو نسخه معمولی و پلاس تولید و عرضه می شود.

فروش فوری ایران خودرو، تجربه بهترین خدمات در سپند خودرو

آپشن هایی مانند کروز کنترل، تنظیم اتوماتیک کانال تهویه، ایموبلایزر، سیستم هشدار هوشمند ورود غیرمجاز، دیلایت، دوربین دید عقب و شیشه های سولار همگی از جمله آپشن هایی است که برروی دنا پلاس قرار داده شده اند. امکاناتی که در تعداد اندکی از خودروهای داخلی دیده می شود.

فروش اقساطی دنا پلاس ایران خودرو تحویل فوری ، شرایط فوری فروش ایران خودرو

دنا پلاس را باید یک فیس لیفت جدید از خودروی محبوب دنا دانست که امکانات و تجهیزات جدیدی به آن اضافه شده و تغییراتی در ظاهر آن به وجود آورده است. همین تغییرات جزئی دقیقا آپشن هایی بودند که مشتریان از دنا انتظار داشتند و افزودن آنها موجب افزایش درخواست برای خرید و فروش اقساطی محصولات ایران خودرو شد. در صورت تمایل به شرکت در طرح فروش فوری دنا اطلاعات بیشتر را در شرایط خرید اقساطی با تحویل فوری دنا مشاهده نمائید.

ایران خودرو فروش فوری پژو ۴۰۵، شرایط فروش ایران خودرو

پژو 405 دارای در دو مدل ارائه شده است که یکی از آنها با پیشرانه 1600 سی سی و دیگری 1800 سی سی در ایران خودرو تولید می شود. موتور ۴۰۵ دارای ۴ سلند و ۸ سوپاپ است و از آپشن هایی مانند آینه های جانبی برقی، قفل مرکزی با سوییچ کنترل از راه دور، شیشه های بالابر برقی درب های جلو بهره می برد. پژو 405 را میتوان یکی از محبوب ترین خودروهای این کشور دانست و همواره تقاضای زیادی برای فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به ویژه پژو ۴۰۵ وجود دارد. این خودرو سالها پیش در شرکت فرانسه طراحی و تولید شد و پس از آن توسط ایران خودرو در ایران عرضه و تولید شد.

ایران خودرو فروش فوری پژو ۴۰۵

فضای داخلی مناسب و صندوق عقب جادار پژو ۴۰۵ در کنار سیستم قفل مرکز و قفل کودک موجب شده تا انتخابی مناسب برای خانواده های ایرانی باشد. همچنین قیمت مناسب آن در مقایسه با امکاناتی که دارد دلیل محبوبیت 405 در میان نسل جوان به ویژه آقایان است، خصوصا از زمانی که در طرح فورش فوری ایران خودرو شاهد اجرای برنامه های لازم برای خرید اقساطی پژو 405 نیز بودیم.

helen بازدید : 64 شنبه 13 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

راهنمای نهایی خرید آنلاین از بانه بیش از 30 میلیون نفر در ایران از سایت های خرید آنلاین استفاده می کنند و پیش بینی می شود طی یک دهه آینده این تعداد بطور تصاعدی رشد کند. انتظار می رود ارزش کل اقتصاد جهانی تجارت الکترونیک در سال 2020 به 1.5 تریلیون دلار برسد زیرا خرید آنلاین از بانه رایج تر می شود و مشاغل تلاش های بازاریابی خود را برای جذب بیشتر فروش آنلاین تطبیق می دهند. خرید آنلاین راحت ، آسان است و به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا قیمت ها را پیدا کنند ، کوپن ها را پیدا کنند و بررسی ها را به روشی انجام دهند که در فروشگاه های آجر و ملات انجام نشود. با این حال ، محبوبیت بی نظیر خرید آنلاین موجبات رونق افتادن را فراهم آورده است ، بنابراین خریداران باید هوشیار باشند تا از کلاهبرداری خرید آنلاین خودداری کنند. برخی از روندهای خرید آنلاین که انتظار می رود در سال 2015 و بعد از آن رایج تر شود ، افزایش تمرکز بر سازگاری با تلفن همراه ، همکاری بیشتر بین فروشگاه های آنلاین مارک ها و مکان های خرده فروشی ، بهبود فناوری رمزگذاری ، افزایش توانایی خرید از طریق سایت های رسانه های اجتماعی ، سرعت سریع حمل و نقل و ... فرصت های بیشتری برای مصرف کنندگان برای حمل و نقل رایگان. حتی اکنون ، تحولات جدیدی مانند تحویل پهپادها ، تحویل همان روز در شهرهای بزرگ و خدمات تحویل مواد غذایی و فرآورده های تازه مانند Peapod و Amazon Pantry چهره آنچه را به معنای خرید آنلاین است تغییر می دهد. همه این پیشرفت ها باعث بهبود تجربه ، ایمن تر و راحت تر خریداران در آینده خواهد شد. نگرانی در مورد خرید آنلاین در حالی که بدون شک خرید اینترنتی از بانه راحت است ، بسیاری از مصرف کنندگان همچنان نگرانی هایی در مورد ایمنی و امنیت اطلاعات خود دارند ، به ویژه با توجه به اینکه فروش تلفن همراه رایج تر می شود. حتی فناوری جدیدی نیز از اپل به نام mahbano وجود دارد ، که به نظارت موبایل در فروشگاه های آجر و ملات می پردازد. این نوع نظارت به خرده فروشان اجازه می دهد تا فراوانی استفاده از موبایل در اطراف برخی محصولات را ردیابی کنند تا به مشتریان کالاهای فروش اطلاع دهند یا ببینند که آیا آنها در قیمت های تلفن های خود مقایسه می کنند یا نه. همه این روند نگرانی در مورد امنیت خرید آنلاین ، چه شما از طریق رایانه خود در خانه و چه از دستگاه تلفن همراه خود خریداری می کنید ، ایجاد می کند. برخی از رایج ترین نگرانی هایی که مردم در مورد خرید آنلاین ابراز می کنند عبارتند از: سرقت هویت انتشار اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی خصوصی ، مانند آدرس خانه هزینه حمل و نقل ناسازگاری قیمت گرفتن بهترین فروش آنلاین دانستن بهترین زمان برای خرید ذخیره اطلاعات آنلاین ، مانند کوکی ها نداشتن وقت برای بازده پذیرفته نمی شود بسته های مهم گم می شوند نقض داده روشهای درمانی بسیاری از این نگرانی ها با خرید با مارک های معتبر در وب سایت های مشهور ، بررسی بازده ها و خط مشی های حمل و نقل قبل از بررسی و رفع اطمینان از استفاده از سیستم پرداخت مطمئن قابل رفع است. اگر ترجیح می دهید اطلاعات کارت اعتباری خود را مستقیماً به وب سایت وارد نکنید ، می توانید از سیستم های پرداخت شخص ثالث مانند PayPal استفاده کنید که شماره کارتهای اعتباری شما را از خرده فروشان اصلی پنهان می کند. خدمات مشتری و گپ در کنار بهبود سازگاری با تلفن همراه و سایر پیشرفتهای فناوری ، سایتهای خرید آنلاین نیز بیشتر مورد توجه مشتری خدمات قرار می گیرند. بسیاری از آنها چت آنلاین را با نمایندگان خدمات مشتری ارائه می دهند که در آن می توانید خط مشی های آنها را روشن کنید و اطمینان حاصل کنید که بهترین قیمت را در هر آنچه می خواهید خریداری کنید. همچنین می توانید بررسی کنید که موارد شما به موقع وارد می شوند و می دانید هنگام بررسی ، شماره پیگیری دریافت خواهید کرد یا خیر. کوپن اگر از کوپن های آنلاین استفاده می کنید ، می توانید از نماینده خدمات مشتری یک شرکت سؤال کنید که آیا از کوپن های فعلی یا تبلیغات آنلاین در سایت اطلاع دارند که به نفع شما باشد. این مسئله نگرانی مشترکی را در مورد اینکه آیا شما بهترین معامله را دریافت می کنید ، کاهش می دهد. از هزینه های حمل و نقل خودداری کنید آیا می خواهید از هزینه های حمل و نقل خودداری کنید؟ بسیاری از خرده فروشان آنلاین وجود دارد که حمل و نقل رایگان را ارائه می دهند. در حقیقت ، بیشتر و بیشتر سایتهای خرید آنلاین باید و به احتمال زیاد ، حمل و نقل رایگان را به عنوان یک حق بیمه شروع کنند ، زیرا تحقیقات نشان می دهد 88٪ از مشتریان آنلاین احتمالاً در سایتهایی که حمل و نقل رایگان ارائه می دهند ، اقدام به خرید می کنند. از مرور خصوصی استفاده کنید اگر نمی خواهید داده های شما به صورت کوکی در مرورگر وب شما ذخیره شود ، به یاد داشته باشید می توانید از مرور خصوصی استفاده کنید - نه تنها در رایانه خود بلکه در دستگاه های تلفن همراه خود. همچنین اگر نمی خواهید خرید یا جستجوی محصول شما را از طریق وب به عنوان مرور از سایت به سایت دیگر انجام دهید ، نمی توانید از مشاهده بسیاری از تبلیغات خودداری کنید. گزارش اعتباری خود را بدانید همه نگران سرقت هویت و هک شدن هستند - حداقل باید اینگونه باشد - و همانطور که نقض داده های مشهور در Target ، Home Depot و سایر خرده فروشان اصلی آجر و ملات را روشن کرده است ، فقط خریداران آنلاین نیستند که باید مراقب باشید. مطمئن شوید که به طور مرتب گزارش اعتباری خود را به صورت آنلاین بررسی می کنید تا مطمئن شوید که هیچ گونه خطایی یا اتهامی کلاهبرداری وجود ندارد. همچنین ، هرگز هنگام نشستن در یک مکان عمومی ، مانند کافی شاپ ، اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد نکنید. اکثر وب سایت های معتبر ویژگی های امنیتی آنها را لیست کرده و تضمین می کنند که داده های شما رمزگذاری شده اند. نکات مربوط به خرید آنلاین خرید از بین همه نگرانی های خرید آنلاین ذکر شده در بالا ، مهمترین آنها امنیت است. مطمئناً اگر بسته بندی خود را گم کنید ، ناامید کننده است ، اما به اندازه سرقت هویت تغییراتی در زندگی ایجاد نمی کند. بنابراین در اینجا چند نکته برای اطمینان از امنیت اطلاعات شما وجود دارد و وب سایتی که در آن خرید می کنید یک مقاله معتبر است: به دنبال "https" در URL و یک قفل قفل یا نماد کلید شکسته باشید که نشان می دهد اطلاعات شما ایمن است. وب سایت باید به وضوح سیاست بازگشت و هزینه های حمل و نقل خود را بیان کند. از سایتهایی استفاده کنید که از تبلیغات پاپ آپ استفاده می کنند. این شرکت باید دارای آدرس و شماره تلفن واقعی باشد. قیمت ها باید منطقی باشند ، و نه خیلی مناسب برای درست بودن (یا خیلی زیاد). سایت باید به شما امکان دهد از تبلیغات ایمیل خودداری کنید. هرگز از سایتی استفاده نکنید که اطلاعات شخصی مانند شماره تأمین اجتماعی شما یا نام مادر مادرتان را درخواست کند. باید بتوانید از کارت اعتباری با محافظت از کلاهبرداری استفاده کنید. بیشتر کارتهای اعتباری شامل این ویژگی هستند تا زمانی که شما در طی 30 روز فعالیت تقلب آمیز را گزارش کنید. اطمینان حاصل کنید که این سایت واقعی و قانونی است که شما به دنبال آن هستید و نه یک سایت copycat. به عنوان مثال ، وب سایت های دولتی همیشه به .gov ، و نه دات نت ختم می شوند. به سایتهایی با طرح های مشابه احتیاط کنید و همیشه قبل از وارد کردن اطلاعات حساس ، آدرس اینترنتی را بررسی کنید. محصولات مطمئن و پرمصرف و لوکس را از خرده فروشان واقعی (نه فروشندگان) خریداری کنید تا مطمئن شوید کالای جعلی دریافت نمی کنید. در هنگام خرید محصولات گران قیمت (مانند اتومبیل) ، از یک سرویس معتبر و گسترده بررسی شده از Escrow استفاده کنید و نسبت به سایتهای سپردن جعلی احتیاط کنید. به طور کلی تا زمانی که یک وب سایت رمزگذاری شده باشد و یک قفل قفل یا نماد کلید شکسته را نشان دهد ، می توانید به یک بازرگان اجازه دهید اطلاعات کارت اعتباری شما را ذخیره کند. با این حال ، به طور معمول فروشگاه ها بدون تأیید شما اطلاعات شما را ذخیره نمی کنند ، بنابراین اگر شما را ناراحت کننده می کنید ، این کار را نکنید. بسیاری از افراد به وب سایتهایی مانند ماه بانو اجازه می دهند تا اطلاعات کارت خود را ذخیره کنند زیرا به طور مرتب در آنجا می خرید و زمان لازم برای وارد کردن شماره کارت اعتباری شما با هر معامله کاهش می یابد....

منابع : اوکازیون officemag nikmag نیوزتن نیوزپت

helen بازدید : 62 شنبه 13 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

شاید از خود بپرسید لیست پزشکان چیست؟ به لیستی که معمولا نام پزشکان و تخصص مربوطه شان در آن نوشته شده است، لیست پزشکان می گویند.

لیست پزشکان در سایت های مربوطه

معمولا اگر در اینترنت سرچ کنید لیست پزشکان، سایت های مختلف زیادی در رابطه با این موضوع برایتان نمایش داده می شود بیشتر این سایت ها نوار فیلتری در بالای سایتشان قرار داده اند این فیلتر می تواند تخصص، شهر، منطقه و حتی نام پزشک را جست و جو کند.

به این شکل که ابتدا شما تخصص، شهر و منطقه مورد نظرتان را وارد نموده و کلید جست و جو را می زنید در اینجا لیست پزشکان در تخصص و شهری که انتخاب کرده اید مثلا لیست پزشکان تهران، لیست پزشکان کرج، لیست پزشکان اصفهان، لیست پزشکان مشهد، لیست پزشکان شیراز و ... برایتان نمایش می یابد.

اما برخی سایت های دیگر تنها مربوط به یک شهر بوده یعنی برای پزشکانی که در این شهر طبابت می کنند این سایت تشکیل شده است به طور مثال:

لیست پزشکان کرج

لیست پزشکان تهران

لیست پزشکان مشهد

لیست پزشکان اصفهان

لیست پزشکان شیراز

این لیست مربوط به هر شهر بوده در سایت های شهر خودشان موجود است.

خوب برای استفاده بهتر از این لیست بهتر است با تخصص ها و زیر تخصص های پزشکی آشنایی داشته باشید.


 

لیست پزشکان

لیست تخصص های مختلف پزشکان

اولین پزشک ها، پزشکان عمومی هستند معمولا بیشتر پزشکان برای گرفتن تخصص ابتدا باید دوره عمومی را بگذرانند مردم بهتر است برای تشخیص بیماری ابتدا به پزشکان عمومی مراجعه کنند.

اگر با تشخیص پزشک عمومی نیاز به مراجعه به پزشک متخصص بود در آن صورت میتوانند به آن پزشک مراجعه نمایند.

یکی از پزشک های متخصص دندان پزشک ها هستند که تمام بیماری ها و کار های مربوط به دندان را انجام می دهند دندان پزشکی نیز زیر تخصص هایی مانند متخصص ارتودنسی، متخصص جراحی لثه، متخصص دندان پزشکی اطفال، متخصص ایمپلنت و ... تقسیم بندی می شوند.

تخصص در زمینه قلب و عروق یا کاردیولوژیست که این تخصص برای بیماری و درمان های مربوط به قلب است و زیر تخصص های مانند فلوشیپ نارسایی قلب، جراح قلب، فلوشیپ اینترونشنال و ... در این زمینه وجود دارند.

هر مشکل و بیماری در زمینه بیماری های مربوط به زنان باید با پزشک زنان و زایمان در میان گذاشته شود.

هر نوع بیماری و مشکلات مربوط به نوزادان و کودکان با پزشکان متخصص اطفال در میان گذاشته می شود که این تخصص نیز به زیر تخصص های فوق تخصص غدد کودکان، فوق تخصص نوزادان، فوق تخصص جراحی اطفال و ... تقسیم بندی می شوند.

یکی دیگر از تخصص ها در زمینه بیماری های روحی و روانی روان پزشک ها هستند بیماری هایی مانند جنون، آلزایمر، دوقطبی و ... باید توسط این متخصصان درمان گردد.


 

لیست پزشکان

تخصص در زمینه کم کاری و پرکاری تیروئید و تمام غدد بدن مربوط به متخصص غدد است.

به منظور عکس برداری در تمام زمینه های رادیولوژی و اشعه ایکس برای تشخیص بیماری ها باید بعد از تجویز پزشک به متخصص رادیولوژی مراجعه نمود.

متخصصان ریه بیماری های مربوط به ریه را تشخیص و درمان می کنند.

در زمینه بیماری های ستون فقرات و سیستم عصبی و مغز باید به متخصص های مغز و اعصاب یا نورولوژیست  مراجعه کرد برخی از زیر تخصص های این رشته متخصص درد، متخصص ام اس، متخصص سرع، متخصص ستون فقرات و ... هستند.

برای تشخیص و درمان انواع سرطان باید به پزشکان انکولوژیست مراجعه نمود.

هر بیماری در زمینه استخوان بدن مانند پوکی و ورم مفصل ها باید با پزشک متخصص این زمینه یعنی ارتوپد در میان گذاشته شود زیر تخصص های این رشته متخصص جراحی دست و پا، متخصص کایروپراکتیک، فوق تخصص مچ پا و ... هستند.

بیماری های مربوط به گوش، حلق و بینی باید توسط متخصص این زمینه درمان شود.

تخصص بینایی یا همان چشم پزشک که تمام مشکلات مربوط به چشم را تشخیص و درمان می کند.

شنوایی سنجی نیز یکی دیگر از تخصص هاست که افراد برای تست شنوایی توسط پزشک به این متخصص مراجعه می کنند.

با لیستی از تخصص های پزشکی در متن بالا آشنا شدیم این لیست به افراد کمک  می کند تا متخصص مخصوص به بیماری خود را پیدا کرده و با وارد کردن نام تخصص، شهر و منطقه خود با لیست پزشکان مربوطه روبرو و به آنان مراجعه نمایند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 1,149
  • بازدید سال : 13,784
  • بازدید کلی : 35,170